FZ snackar om swatting hos Aftonbladet

Medlem

Att du tog dig levande ut från den där drakkulan är fan otroligt!
Aftonbladet = tidningen som skapar hatet!

Förövrigt, bra jävla skägg/snagg combo Calle!

dmn
Medlem

Medverkan i nåt som har med Aftonbladet att göra = ytterligare anledning till att inte bli FZ supporter.

Medlem
Skrivet av dmn:

Medverkan i nåt som har med Aftonbladet att göra = ytterligare anledning till att inte bli FZ supporter.

Fast det där var väl ändå ett skit argument va? Bra att Calle upplyser skitmedia, så att inte dessa får för sig något annat istället!

Ta det som cred att våran kära webbsida får lite uppmärksamhet från andra håll istället

Medlem

Aftonbladet TV... När äldre människor försöker låta unga och prata om ett ämne som är ungdomligt, men misslyckas totalt...

Som tidigare talare sagt; Calle, du gjorde det mest professionella intrycket av er alla. Behöver du knäcka extra kan du säkert ta någon av programledarnas plats.

Kul dock att FZ hamnar i någon form av rampljus

dmn
Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av dmn:

Medverkan i nåt som har med Aftonbladet att göra = ytterligare anledning till att inte bli FZ supporter.

Fast det där var väl ändå ett skit argument va? Bra att Calle upplyser skitmedia, så att inte dessa får för sig något annat istället!

Ta det som cred att våran kära webbsida får lite uppmärksamhet från andra håll istället

Det är aldrig en bra sak att på något som helst sätt gynna en skitblaska. Ju mindre Aftonbladet syns och hörs, desto bättre för vårat samhälle.

Medlem

"Tjottafräs"....please....kill....me.....

Medlem

Nu saknar jag Fragzone-avsnitten ännu mer!

Medlem

Fantastiskt bra jobbat Kalle! Bra svar på frågorna!

Sen ja programledarna hade man vilat nita med en bok om journalistik. Maria för lära sig att Sverige och USA är två olika länder. Henriks nedlåtande frågor om gamers, alltså herregud.

Medlem

Bra jobbat, men du borde kanske haft ett linne eller en armriven t-shirt, vi vet att du har biceps och vinkeln är perfekt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Håller med att Calle gav proffesionellt intryck, riktigt bra jobbat!


signatur

Game long and prosper

Releasehästryttare
Skrivet av Davio:

Fantastiskt bra jobbat Kalle! Bra svar på frågorna!

Sen ja programledarna hade man vilat nita med en bok om journalistik. Maria för lära sig att Sverige och USA är två olika länder. Henriks nedlåtande frågor om gamers, alltså herregud.

Nu är ju aftonbladet skapat så att ju mer drama de kan skapa ju mer tittare får de till sin site.

Clickbait är ju det aftonbladet lever av.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joffjoff:

Stackars Calle som var tvungen att befinna sig någonstans utanför sitt hus så tidigt.

En riktigt hjälte som offrar sig själv för det bättre.

Kaffefiltret hamnade snett imorse också, så fick brygga om.

Skrivet av vuze2143:

Att du tog dig levande ut från den där drakkulan är fan otroligt!
Aftonbladet = tidningen som skapar hatet!

Förövrigt, bra jävla skägg/snagg combo Calle!

Jag kanske inte gillar smygspel, men när jag smyger gör jag det jäkligt bra.

Skrivet av dmn:

Medverkan i nåt som har med Aftonbladet att göra = ytterligare anledning till att inte bli FZ supporter.

Seså, var inte sådär. Du är ju grinig på precis allt.

Skrivet av lapa:

Nu saknar jag Fragzone-avsnitten ännu mer!

Vi med!

Skrivet av Davio:

Fantastiskt bra jobbat Kalle! Bra svar på frågorna!

Sen ja programledarna hade man vilat nita med en bok om journalistik. Maria för lära sig att Sverige och USA är två olika länder. Henriks nedlåtande frågor om gamers, alltså herregud.

Tack! Vi hade som sagt en trevlig diskussionen om det direkt efter kamerorna släckts.

Skrivet av flamgorilla:

Bra jobbat, men du borde kanske haft ett linne eller en armriven t-shirt, vi vet att du har biceps och vinkeln är perfekt

Vad vet du som inte jag vet?

Skrivet av Javas:

Håller med att Calle gav proffesionellt intryck, riktigt bra jobbat!

Tack!


signatur
Medlem

Calle gör mig stolt igen! Du är så bra Calle.

Medlem

Finns ingen som helst anledning att diskutera Swatting och dess problematik i Sverige.

Medlem

Bra att FZ är på plats för att lugna Hypokondriker-Sverige. Tummen upp

Medlem
Medlem

Vem bättre att prata om insatsstyrkor i spelvärlden än Sveriges egna Commander Shephard?

Medlem

"gamers" sitter där med sin Jolt cola, tror han att det är 1990 fortfarande? =D Spelande har kommit långt sedan dess.

Medlem

Calle!

haha.. Vadå Jolt Cola? Det heter inte Jolt längre Dessutom. "Calle, tack för att du kom hit och talade om swatting, den sjuka trenden kallar vi det" haha xD

Ursäkta Calle, men kändes det inte lite väl å sitta där?

Inaktiv

Jag tittar på inslaget nu men jag förstår ändå inte; vad är det som gör att polisen åker dit med den här formen av insats? Liksom vad säger dessa småbarn för att få polisen att gå igång på det här viset? Har amerikansk polis ingen form av bedömningsförmåga?!

Ringer jag 112 här och säger att grannen har en bomb i källaren så åker väl inte insatsstyrkan dit? Man får ju knappt en ambulans i det här landet om man är halvdöd liksom.

Hur går det till? Jag fattar inte.

Medlem

Du passar bra i TV Carl

Inaktiv

Nu i slutet sa Calle iofs något om att de leder om samtalen, de kanske säger att de sitter i huset med en kniv mot strupen då eller något?

Calle, vår ambassadör i rutan! Den där Torehammar dock, burr...

Jag börjar bli lite trött på alla swatting-nyheter men jag tycker Calle var den enda som gjorde bra ifrån sig i det här klippet.

FM-guru
F.d. Sisyr

Trodde kommentarerna här var sedvanligt överdrivet negativa rörande AB, men den här Torehammar är ju verkligen fullständigt ute och cyklar i diskussionen. Ingången med "hur mår man egentligen när man sitter och spelar och dricker massa jolt cola?" är inte lite provokativt korkad. Herregud.

Medlem

Grymt bra jobb av Calle, de där på programledarna skulle man inte släppa in i en seriös studio


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Skägg.
10 Chambers

Tack för alla snälla ord, man blir glad i hela ansiktet!


signatur
Medlem

Snyggt skött Calle, det där gjorde du bra.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kung Calle. Professionell och sansad! Gött jobbat!

Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan Olander:

Jag blev faktiskt lite tårögd av stolthet.

Jag hade tänkt kuppa programmet med min "I <3 Johan"-tischa under skjortan...

Åh, du slutar aldrig att förvåna! <3 Trodde faktiskt först att du skulle ha din "Inte min nyhetsskribent!"-tröja.


signatur

I am the black wizards.

123
Skriv svar