Mytologisk berättelse i Mortal Kombat X

Robot
Medlem
Mytologisk berättelse i Mortal Kombat X

Jacqueline Briggs? Så Jax har också en dotter med i spelet?

Troll – skulle jag?!

Spelet ser hyfsat skoj ut. Jag gillar iofs inte fighting genren speciellt mycket och jag skulle aldrig betala fullpris för ett sånt här här spel.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Verkar vara en riktig skitstory.
Men vafan, man vill ju endå bara buttonmasha

Medlem

Kan mycket väl bli så att detta blir det första MC spelet man införskaffar sen way back. Gick väl in i väggen på buttonmashing spel o har varje gång jag testat något blivit trött direkt.
(Bortsett från Super smash bros)

Men av alla spel som är buttonmashing (Streetfighter / Tekken) så är nog MC det jag gillat mest o eftersom storyn ser helt ok ut o grafiken verkar riktigt nice så blir d nog ett köp detta.

Medlem
Skrivet av YangUnchained:

Kan mycket väl bli så att detta blir det första MC spelet man införskaffar sen way back. Gick väl in i väggen på buttonmashing spel o har varje gång jag testat något blivit trött direkt.
(Bortsett från Super smash bros)

Men av alla spel som är buttonmashing (Streetfighter / Tekken) så är nog MC det jag gillat mest o eftersom storyn ser helt ok ut o grafiken verkar riktigt nice så blir d nog ett köp detta.

Inte för att jag är nån "fighting-nörd" men att säga att Street Fighter är en buttonmasher är lite fel. Är som att säga att Mario Kart är likadant som Gran Turismo eller Forza

1
Skriv svar