Battlefield Hardline premium kostar 400 kronor

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av marcus8958:

"Premium är season pass, inte några direkta fördelar. "

Skrivet av marcus8958:

"Du byter en fördel mot en annan. "

I rest my case.

Du måste ta bort en gadget för att använda masken. T.ex. Medpack eller Shock paddles.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:
Skrivet av marcus8958:

Premium är season pass, inte några direkta fördelar.
Du får expansioner och nya banor.

"Access to double-XP"
Känns som en direkt fördel att levla snabbare än de som inte betalar...

Och när man kan köpa kortpack i heartstone och liknande spel så klagar ingen på pay2win för att du kan nå samma mål över tid. Skillnaden är att du köper boost och inte direkta fördelar som i heartstone.

Men det är väl coolt att klaga på EA även om många andra spelutvecklare kör på samma stil eller värre.

Fast Heartstone är gratis, och du kan samla och bygga dig rätt starka lekar (definitivt tävligsdugliga) ganska snabbt utan en enda krona.

Det är inte coolt att klaga på EA, men de har gjort sig förtjänt av en o annan förolämpning under årens lopp!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Njaaaaeeeee! Skulle inte tro det

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Kane:
Skrivet av marcus8958:

Premium är season pass, inte några direkta fördelar.
Du får expansioner och nya banor.

"Access to double-XP"
Känns som en direkt fördel att levla snabbare än de som inte betalar...

Och när man kan köpa kortpack i heartstone och liknande spel så klagar ingen på pay2win för att du kan nå samma mål över tid. Skillnaden är att du köper boost och inte direkta fördelar som i heartstone.

Men det är väl coolt att klaga på EA även om många andra spelutvecklare kör på samma stil eller värre.

Fast Heartstone är gratis, och du kan samla och bygga dig rätt starka lekar (definitivt tävligsdugliga) ganska snabbt utan en enda krona.

Det är inte coolt att klaga på EA, men de har gjort sig förtjänt av en o annan förolämpning under årens lopp!

Det tar längre tid att grinda sig fram korten än att använda riktiga pengar.
Xp boost gör att du låser upp ranks snabbare än folk utan boost, men du kan inte köpa max rank.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Synd att det finns så många tonåringar som är så lättsålda o okritiska. Dessa stackare som gör att denna skamliga försäljningsmodell har blivit norm för många spel idag

Inaktiv

Jag är nog mest impad av att spelet går att köpas för under 400 kr vid förbokning, det är en av få saker som enligt mig är till spelets fördel.

Medlem

betala 600-800 för spelet, sen en lax till för att fortsätta spela det. nä tack


signatur

//monster

Medlem
Medlem

Folk är så jävla snåla! Dessutom har man möjlighet att avstå spel eller premium. Folk verkar tro det är billigt att göra spel men sen är det säkert flera härinne som snusar eller röker för ett par tusenlappar i månaden. Som bf4 för min del gick allt på typ 900kr men har spelat det en jävla massa också. Betalar gärna 900kr för ett spel som kommer räcka 1,5-2 år än 600kr för ett spel som räcker 10timmar.

Hade jag varit spelutvecklare hade jag också haft premium tjänster. Det är 2015 nu, premium är en del av tidningar, tv och spel nuförtiden.

Medlem

Premium tjänster är det sämsta som finns för konsumenter,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar