EA bjuder på gratis Syndicate

Robot
Medlem
EA bjuder på gratis Syndicate

Detta spel lärde mig att allt går att lösa med hjälp av en långrock, Minigun och Persuadertron.

Långrocken har jag, så jag är nu bara 77% ifrån att kunna lösa mina problem irl.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Detta spel lärde mig att allt går att lösa med hjälp av en långrock, Minigun och Persuadertron.

Långrocken har jag, så jag är nu bara 77% ifrån att kunna lösa mina problem irl.

That´s the spirit!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Detta spel lärde mig att allt går att lösa med hjälp av en långrock, Minigun och Persuadertron.

Långrocken har jag, så jag är nu bara 77% ifrån att kunna lösa mina problem irl.

66% menar du?

Eller är rocken 23%, persuadertron 27%
och minigunnen 50%?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ironiskt nog så är väl EA ett av de företag som är påväg mot att ha egna soldater av denna typ ?:p

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av SID 6.7:

Detta spel lärde mig att allt går att lösa med hjälp av en långrock, Minigun och Persuadertron.

Långrocken har jag, så jag är nu bara 77% ifrån att kunna lösa mina problem irl.

66% menar du?

Eller är rocken 23%, persuadertron 27%
och minigunnen 50%?

Det är precis sånt här jag behöver en Persuadertron till..."-Ni läste 66%, Ni läste 66%"

Ähh Jag orkar inte ändra, så vi kör på din procentfördelning.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Komured:

Ironiskt nog så är väl EA ett av de företag som är påväg mot att ha egna soldater av denna typ ?:p

Nja finns långt fler ruttna företag som skulle kunna tänkas använda det.
Att EA vinner som sämsta företag år efter år speglar inte verkligheten.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Detta är en uppfräshad version av det gamla originalspelet va?

Medlem

Origin . . nä, ge dom en vecka så ångrar dom sig och tar bort det från din dator!
utan att säga ett skit....

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av SID 6.7:

Detta spel lärde mig att allt går att lösa med hjälp av en långrock, Minigun och Persuadertron.

Långrocken har jag, så jag är nu bara 77% ifrån att kunna lösa mina problem irl.

66% menar du?

Eller är rocken 23%, persuadertron 27%
och minigunnen 50%?

Det är precis sånt här jag behöver en Persuadertron till..."-Ni läste 66%, Ni läste 66%"

Ähh Jag orkar inte ändra, så vi kör på din procentfördelning.

Ja jag tror stenhårt på att minigunnen gör halva jobbet


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Komured:

Ironiskt nog så är väl EA ett av de företag som är påväg mot att ha egna soldater av denna typ ?:p

Nja finns långt fler ruttna företag som skulle kunna tänkas använda det.
Att EA vinner som sämsta företag år efter år speglar inte verkligheten.

Att det finns värre företag (vilket jag är väl medveten om) förtar väl inte ruttenheten i EA? Kan dock tänka mig att även Monsanto inte skulle tacka nej till ett par Cyborgs.

1
Skriv svar