Förstörbara miljöer påverkar gameplay i Battlefield Hardline

Robot
Förstörbara miljöer påverkar gameplay i Battlefield Hardline
Medlem
Förstörbara miljöer påverkar gameplay i Battlefield Hardline

Far åt helvete med levolution.
Se hur det slutade upp i BF4, det var världsnyhet först, sedan så blev det bara små events på vissa kartor

Gen
Medlem
Skrivet av totte1015:

Far åt helvete med levolution.
Se hur det slutade upp i BF4, det var världsnyhet först, sedan så blev det bara små events på vissa kartor

Fast han sa ju att det var mer välgjort här och gjorde skillnad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av totte1015:

Far åt helvete med levolution.
Se hur det slutade upp i BF4, det var världsnyhet först, sedan så blev det bara små events på vissa kartor

Har lagt in en kommentar gällande levolution.


signatur
Medlem

Aja, är emot hela spelet så min åsikt är inte direkt objektiv

Medlem

Levolution smevolution, ge mig riktig förstörelse, eller iaf som det var i BF: bad company.

Skriptad "förstörelse" är bara skit.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Vissa levolutions är väldigt trevliga att ha med i spelet men generellt sett så förstör vissa mer än vad de förbättrar.

Medlem

Har EA reggat Levolution som sin egen grej, eller kan alla utvecklare marketa sina saker med detta?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Håller på spela för fullt och är riktigt fast i både singel och multiplayer!

Spelar ingen roll vilket spelläge man kör så är det högt tempo och mycket action. Alla har sin egen charm. Enda lilla grejen jag stör mig på är kulsprutorna på helikoptern som låter som en softairgun.

Kommer spendera många timmar med detta

Medlem
Skrivet av totte1015:

Far åt helvete med levolution.
Se hur det slutade upp i BF4, det var världsnyhet först, sedan så blev det bara små events på vissa kartor

Ja det är förjävligt helt enkelt! Man blir förbannad, på allting. Det är åt helvete säger jag!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Har faktiskt blivit lite småsugen på hardline, mest för att jag spelade bf4 här om dagen och kände att det hade varit mkt roligare om det inte fanns några panzarvagnar x)

Medlem
Skrivet av Zymac:

Levolution smevolution, ge mig riktig förstörelse, eller iaf som det var i BF: bad company.

Skriptad "förstörelse" är bara skit.

Ja fokuseringen på "levelution events" har onekligen gjort förstörelsen på objekt sämre i allmänhet.. Var väl som bäst i bad company 2..

Medlem

hahah skrattretande..

Medlem

BF BC2 förstörelse pls........

Medlem

Så, inte bara motorn som det sades tidigare, utan levolution också. Och 3d-spotting lyckades de klämma in också. Kul att man kan spränga oljetornet, men jag gissar att det är oförstörbart efter att det ramlat. "Physics".

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Har faktiskt blivit lite småsugen på hardline, mest för att jag spelade bf4 här om dagen och kände att det hade varit mkt roligare om det inte fanns några panzarvagnar x)

Varför spelar man ett BF spel om man inte gillar pansarvagnar?
Finns väl andra inf-only spel för dig.. cod tex


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av tuckdragon:

Har faktiskt blivit lite småsugen på hardline, mest för att jag spelade bf4 här om dagen och kände att det hade varit mkt roligare om det inte fanns några panzarvagnar x)

Varför spelar man ett BF spel om man inte gillar pansarvagnar?
Finns väl andra inf-only spel för dig.. cod tex

Vill ju fortfarande att det ska finnas fordon, och hoppar jag in och lirar själv så brukar jag vilja lira medic. pansarvagnar kan bli jobbiga då.

och vill inte heller lira små maps 8vs8 utan klass system.

Medlem

Ser inte ens ut som ett "cops & robbers"-spel.
Ser ut som ett jävla krig mellan två länder vars arméer fått polis-uniformer. Vill ha tillbaka grundtanken med BF.. Inte spela CoD med lite bättre grafik

Medlem
Skrivet av Robalicious:

Ser inte ens ut som ett "cops & robbers"-spel.
Ser ut som ett jävla krig mellan två länder vars arméer fått polis-uniformer. Vill ha tillbaka grundtanken med BF.. Inte spela CoD med lite bättre grafik

Men många av dagens "rånare" är ju FD militärer.. Är ju knappast gamla tjuvjocke som knallar in och gör ett litet uttag..
Så visst tycker jag att spelet är upp to date. Vore bäst om de inte tog med BF i titeln.
Enda spel med "grundtanken" i BF får vi väl bara om det görs en remake på något äldre BF.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar