Dessa körbara fordon är bekräftade till Star Wars: Battlefront

Robot
Dessa körbara fordon är bekräftade till Star Wars: Battlefront

Trots uteblivna rymdstrider kommer det finnas gott om ikoniska fordon att ratta.

#star-wars-battlefront, #star-wars-battlefront-iii, #dice


Medlem
Dessa körbara fordon är bekräftade till Star Wars: Battlefront

Hoppas Y-Wing och A-Wing också kommer som körbara

Medlem

All Terrain Scout Transport? jag ville ju köra AT-AT min livsdröm

Medlem
Skrivet av zleck129:

Hoppas Y-Wing och A-Wing också kommer som körbara

och S-Wing och M-Wing

Medlem

Frågan är hur pass styrbara de är. Så de inte är typ on-rails grejer att man bara styr en kanon på Millenium Falcon när den gör fly-by.

Försiktig optimism.

Medlem

Jag vill rida på en Tauntaun med en laser blaster i ena näven.
Pew! Pew!

Medlem

Tycker om deras "In-Engine" Trailers... Kommer aldrig se ut så, in-engine är så himla långt ifrån riktig gameplay, det är extrem bait för att man ska köpa spelet.

Sen angående fordonen som är bekräftade... ljuger dom med trailern?, om dom inte kommer lägga till mer ofc...
AT-AT och Y-Wing visades i trailern, ... skulle vara ett fall för falsk-marknadsföring ^^, även om det kommer i ett överprisat DLC paket senare.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Och Falcon sprängs på tre blaster-skott från en TIE-fighter för att bevara balansen. Lär även vara samma hastighet på TIE och X-Wing av samma anledning. Trams är vad det är.

Resten kommer som 5 expansion packs. Blir såklart billigare om du investerar i premium.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

YAY, ett nytt Battlefield-spel med en ny skrud i form av Star Wars. Det var väl det här fansen ville ha?

Låter som att det kommer att bli väldigt likt Battlefield och kommer antagligen vara roligt att spela i början. Det lär dock bli långtråkigt och därav är jag glad för att jag iaf inte har förhandsbokat det. Varför köpa grisen i säcken innan man har sett hur det verkligen kommer att bli.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Ooo, hoppas det går att köra A-traktor

Eller... kanske inte...ahm, nä.

Avstängd
Skrivet av Ghan:

Frågan är hur pass styrbara de är. Så de inte är typ on-rails grejer att man bara styr en kanon på Millenium Falcon när den gör fly-by.

Försiktig optimism.

Hoppas inte de blir som bf, att det är kanoner och 2-3 slots med olika bestyckningar, så vi får hoppas att de faktiskt går att flyga denna legend

Medlem

Jag tror han glömde skriva dlc exclusive content only for preorder i titeln.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Inte ens hypad längre, hör bara mer och mer skit om detta spelet. Bara att de ha en EA stämpel på sig säger ju att det kommer floppa

Medlem

Synd, såg fram emot rymdbataljer mellan 2 giganter till rymdskepp fulla med kontrollpunkter, och så en fet rymd att flyga i med små fighters!

Medlem

Nä, blir inget köp. Känns som om man skulle köpa en bil utan motor, en cykel utan pedaler eller en X-Wing utan en astromech...


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av zleck129:

Hoppas Y-Wing och A-Wing också kommer som körbara

Y-wing kommer vara bombplan du inte kan styra, bara beådra.

1
Skriv svar