"Battlefield Hardline är ett fantastiskt PC-spel"

Robot
"Battlefield Hardline är ett fantastiskt PC-spel"
Medlem
"Battlefield Hardline är ett fantastiskt PC-spel"

vad är detta? en utvecklare som hypar sin produkt? sounds legit !

Medlem

Fovslider som går till 85 eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Svarar på rubrik. "Nej, verkligen inte..."

Medlem

Nej den här hoppar jag över.

Medlem

Standard-inställningar i alla spel


signatur

Meep!

Inaktiv

Hotwire var för jävla roligt iaf. Resten känns ungefär som vanligt BF.

Vissa kartor har en känsla av Close Quarter, och det gillas i det här huset.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Samma spel igen som BF3, BF4 bara andra skins och lite nya items.

Medlem

Blev inte imponerad av betan. Lirar hellre BF3.


signatur

I drank what?

Jag gillade inte alls betan. Det var alldeles för högt tempo så alla bara sprang omkring som idioter på speed. Om tempot hade varit långsammare, ungefär som i Payday 2, så hade det nog varit lite bättre.

Medlem

Ska ta och lägga in en beställning på det ikväll jag. Har haft skoj i alla battlefield spel sedan första kom, och planerar på ha minst lika skoj i hardline. gillade både första och andra betan, det jag gillar bäst med spelet är att det känns som dom klarat och balansera alla klassers vapen ordentligt.

Medlem

ja mina pengar får dom inte något mer ialla fall, blev besviken redan från BF3 och köpte ändå bf4 och tänkte att nu har dom väl lyckas ialla fall, men nä då, och efter lira betan av hardline så är mitt förtroende borta helt från den serien.

Medlem

Sprutade nästan kaffe över skärmen när jag läste det, lyckades dock hålla inne skrattet som tur är.

Medlem

Samma utvecklare som hade som köpargument att de jobbat jättelänge på spelet?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Jag la en fantastisk kabel i toan i morse. Tro mig, den var fantastisk.

Medlem

Ska läsa just det här om jag har svårt att somna ikväll.

Medlem

"Ebola är faktiskt inte så farligt som alla säger att det är." - Ebola
"Vi har faktiskt byggt en väldigt hemtrevlig organisation." - ISIS
"The Order är ett fantastiskt spel, lyssna inte på de andra." - The Order: 1866-utvecklare

Medlem

Kan LOVA att det inte kommer finnas FOV slider för SP

Medlem
Skrivet av Ziljun:

"Ebola är faktiskt inte så farligt som alla säger att det är." - Ebola
"Vi har faktiskt byggt en väldigt hemtrevlig organisation." - ISIS
"The Order är ett fantastiskt spel, lyssna inte på de andra." - The Order: 1866-utvecklare

love you, tack för den

Medlem

Är mest lite nyfiken på singleplayerkampanjen, tror inte att den är värd fullpris eller så, men det var bra länge sedan man lirade något polisrelaterat.

Medlem

Bortsett från att jag hatar öken-landskap så var betan jävligt rolig!
Fick känslan av Bad Company 2 blandat med Battlefield 2 när jag spelade, var ordentligt med rekyl i vapnen jämfört med 3/4 och lite mer latjo överlag!
Hotwire bjöd ju på en ny upplevelse och det var skitroligt!
Heist var helt okej det med men behöver lite optimering.

Positivt överraskad men blir inte mer än ett reaköp..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag tycker att jag ser stilig ut. Detta innebär att alla tycker att jag är stilig..

Vi får väl se hur spelarna själva tycker om spelet när det släpps!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Förstår mig inte på er FZare. Innan betan klagade alla på att spelet var BF 3.75 eller något sånt.
Efter release när det var någon nyhet så gillade alla spelet och tyckte inte alls det var likt BF3.
Nu klagar alla igen på att spelet är BF3.75 eller något sånt även om rätt många som klagar inte spelat spelet.

EDIT:
Tydligen var det nyhet om hur många som spelade betan trots klagomål innan på att det var en BF3 kopia.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150209/sex-miljoner-spela...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tragikomiskt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Förstår mig inte på er FZare. Innan betan klagade alla på att spelet var BF 3.75 eller något sånt.
Efter release när det var någon nyhet så gillade alla spelet och tyckte inte alls det var likt BF3.
Nu klagar alla igen på att spelet är BF3.75 eller något sånt även om rätt många som klagar inte spelat spelet.

EDIT:
Tydligen var det nyhet om hur många som spelade betan trots klagomål innan på att det var en BF3 kopia.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150209/sex-miljoner-spela...

Förstår inte dej... Alla hit och allah dit...

Hur vet du vilka som inte har spelat/testat spelet?

Medlem

Det är klart det är staffen själva som säger så Vem annars liksom

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Förstår mig inte på er FZare. Innan betan klagade alla på att spelet var BF 3.75 eller något sånt.
Efter release när det var någon nyhet så gillade alla spelet och tyckte inte alls det var likt BF3.
Nu klagar alla igen på att spelet är BF3.75 eller något sånt även om rätt många som klagar inte spelat spelet.

EDIT:
Tydligen var det nyhet om hur många som spelade betan trots klagomål innan på att det var en BF3 kopia.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150209/sex-miljoner-spela...

För att det är skönt och få gnälla!! + spelet är kul, men inte tillräckligt nyskapande för att kunna kallas varken battlefield eller ett helt nytt VIP 2000 spänn senare spel, alla håller nog med om att generellt så är de senaste battlefield spelen bra, dock inte tillräckligt

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Sprutade nästan kaffe över skärmen när jag läste det, lyckades dock hålla inne skrattet som tur är.

Hur kommer det sig att folk på Internet alltid dricker något när de läser nåt kul? Är alla diabetiker utom jag?

Men jag förstår din poäng, det blir minst sagt intressant att se vilken sorts framgångssaga det här kommer att bli.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Spelar ingen roll om det går att lira 64-spelare när kartorna är utformade för maximalt 24.

12
Skriv svar