Super Smash Bros. Brawl!

Medlem
Super Smash Bros. Brawl!

Jag är en sådan person som kan klaga på spel innan det har släppts, och något spel som jag klagade på innan var Super Mario: Smash Bros. Nu har man suttit och spelat det i ca 4 timmar i singelplayer delen och samnt nån timme Multidelen och har en liten annan tänkegång istället.

Det jag först klagade på att allting såg så plottrigt ut när man såg på trailers o sådant, att man inte direkt kunde se vad som hände på screenen. Och visst det har man fortfarande när man kör flera personer i Vs.Match. Men singelplayer Kampanjen då man kan köra med en kompis var otroligt skoj, Och allting flöt på bättre där också. Man får en liten retrokänsla medans man spelar då musik och endel banor känner man igen, och man sitter o ryser av happiness när man får höra spelmusiken i en nyare variant på endel.

Det som man kan klaga på lite är styrningen och alla småsaker som känns ibland otroligt onödigt när man spelar Vs. Man vill jue se lite vad som händer när man spöar eller blir spöad av sin vänn. Styrningen som jag nämnde är en sak lite jobbig och det är att hoppknappen är uppåt på styrkorset. Och visst det fungerar när man kör Vs. Men i Singelplayer då blir man mer eller mindre förbannad att gubben inte gör som man vill, för att man har för stor tumme eller för klumpig tumme eller nånting sådant iaf. Annars så får detta spel bara massa ris o rosor från mig.

En annan sak som är otroligt smart är att man får låsa upp trails på gammla retrospel och spela det och på så sätt lära sig känna karaktärerna lite bättre. Visst det är inga långa trails den kortaste ligger på 40sekunder men det är helt okej för mig.

#blogg

1
Skriv svar