Besviken!

Inaktiv
Besviken!

Har grubblat på det ett tag men nu måste jag få säga det, förra året gratulerade jag två av mina vänner då de fyllde år. Den enda av dem, min granne är en självisk sorgsen 44 åring som umgås med 19-24 åringar bara för att få "gratis" saker. Han ger dessutom aldrig något tillbaka, han älskar sig själv som om gudarna gav honom till oss människor.

Så honom förväntade jag mig inget av, kanske ett grattis. Men av min ena vän förvänta jag mig något, men inte ens ett grattis fick jag. De kan glömma att jag ens bryr mig kommer i håg deras födelsedagar. Det finns även en trejdepart men han arbetar så jäkla mycket att han är förlåten.

Tack!

#blogg

Medlem
Besviken!

Var själv ganska besviken på en av mina polare som inte kom till min 18-års dag för att hade tvätttid... som han utan problem hade hunnit göra och kommit efter. Har inte snackat mycket med honom sen dess.

Medlem

Hade en kompis missat mig hade jag missat honom i resten av mitt liv, absolut!

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

Var själv ganska besviken på en av mina polare som inte kom till min 18-års dag för att hade tvätttid... som han utan problem hade hunnit göra och kommit efter. Har inte snackat mycket med honom sen dess.

Det låter bara rent ut sagt oförskämt. Tvätta kan man göra nästan jämnt. Grattis i efterskott (:

Skrivet av d-aniel:

Hade en kompis missat mig hade jag missat honom i resten av mitt liv, absolut!

Bra då vet jag vad jag ska göra! (;

Saken är dock att jag var mer besviken då båda fick presenter av mig. Jag fick inte ens ett simpelt grattis.

1
Skriv svar