E3 2017 – kvinnorna redo att ta över Uncharted

Robot
E3 2017 – kvinnorna redo att ta över Uncharted

Playstationshowen inleddes med Uncharted: The Lost Legacy.

#e3-2017, #uncharted-the-lost-legacy


Medlem

Jag tyckte Lara Croft såg ut att ha lite för mycket Indisk påbrå.. Hoppas de korrigerar det innan släpp ^^

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag tyckte Lara Croft såg ut att ha lite för mycket Indisk påbrå.. Hoppas de korrigerar det innan släpp ^^

hehe

Börjar bli uttjatat med Uncharted nu men kan säkert bli lite kul med ett Uncharted äventyr med någon annan än Drake iaf. Men låt den här serien vila efter det här.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Får se om det blir ett köp, fyran var fruktansvärt dålig och Nadine är bara rn kraktär jag ogillade på alla plan.

Någon som vet hur lång single player kampanjen kan tänkas bli?

Medlem

Det finns väl inga officiella siffror än men med tanke på priset, ca hälften av ett fullpris spel, så kanske 5 timmar? Lägg på någon timma eller två om du vill 100% det.
Tar man det i förhållande till DLC till Last Of Us, som kostade betydligt mycket mindre, så var den väl typ 2 timmar kanske? Någon timma mer om man samlade alla collectibles också.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

@SunShine:

Får hoppas på mer än 5 timmar! Det klarar man ju på en kväll..

Medlem

@Espresso_Bengt: Ja det hoppas så klart jag också på men då de inte tar mer än halva priset av vad ett fullprisspel kostar så vet jag inte om Naughty Dog ger oss ett full äventyr. Men man ska aldrig säga aldrig


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar