Nej, Bethesda jobbar inte på ett Game of Thrones-spel

Robot
Nej, Bethesda jobbar inte på ett Game of Thrones-spel
Medlem

Hade ärligt talat inte velat att Bethesda skulle göra det heller om det skulle bli ett spel av serien.

Medlem

@McNord: Samma här. Jag föredrar att det blir ett bra spel om det ska göras ett på GoT

Medlem

@waeress som om Bethesda inte gör bra spel.... Däremot kanske inte rätt stil.

@McNord, jag vill nästan säga att Arkane Studios borde göra det! Vet inte varför men... Det kändes rätt?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Geeks Gaming
Skrivet av Stag:

@McNord, jag vill nästan säga att Arkane Studios borde göra det! Vet inte varför men... Det kändes rätt?

Hmm, jag är med på hur du tänker där med arkane, dock hade jag gärna sett Cd projekt red (om man får drömma...och det får man! Jag har en lapp från mamma!)

Medlem
Skrivet av Stag:

@waeress som om Bethesda inte gör bra spel.... Däremot kanske inte rätt stil.

@McNord, jag vill nästan säga att Arkane Studios borde göra det! Vet inte varför men... Det kändes rätt?

Jag tänker mest på att got/asoiaf är väldigt tung drivet med karaktärer och story. Personligen tycker jag inte att Skyrim och Fallout lyckas bra med något utav det. Arkane studios skulle säkert funka, lite annorlunda men vem vet. Jag tycker att telltales version av serien funkade bra
Cd Projekt Red skulle säkerligen kunna lyckas med ett stort RPG inom den världen men de är nog redan upptagna med annat.

Medlem

Total War: Game of Thrones. Slåss med DLC-arméer i Westeros, och skicka runt Arya som en agent för att mörda alla.

Medlem

Låt Bioware göra det hihi..

Skribent

Finns redan en mod till Warband som låter oss slåss i Västerås. Förhoppningsvis får vi se en uppföljare till den i Bannerlord.


signatur

I am the black wizards.

Avstängd

Skönt det, vill inte att Bethesda ska sitta upptaget med det, så kanske vi får TES VI innan år 2291.

1
Skriv svar