FZ instiftar #Backloggensdag

Medlem

Jag dricker Tequila å spelar Iron Maiden på LP-spelaren, räknas det?

Redaktör

@Kilrah: oh ja! Extra mycket om du med ”Iron Maiden” menar ”Iggy &The Stooges”.


signatur
Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Kingdom Come: Deliverance... Men jag har problem med att slåss med svärd, inte i verkligheten då det är enklare. Vet inte om det blir enklare längre fram

Jodå, det blir enklare med tiden. När du levlat upp svärd-skills och övat in några combos så kommer du att äga i duellerna. Inte heller ett gäng banditer med tunga rustningar kommer att vara några problem.

Snabbaste sättet att träna upp vapenfärdigheterna (inte bara svärd utan även yxa, stridsklubba, osv) är att sparra mot Sir Bernard. Ett tips.

Medlem

Det bidde Far Cry 4 för min del, mest för att undersöka om det är värt att skaffa Far Cry 5 eller om jag är såpass trött på serien som det kändes efter Far Cry 3. Än så länge så känns det som jag fortfarande är väldigt utbränd på Ubisofts Open-World spelen. Glad Påsk dock!


signatur

Nämen!

Medlem

@Nomman: Haha ja vilken tidslukare det är! Ett krig kan lätt ta en timme!

Gnällkuk

@Tomas Helenius: men bara om det är det senaste nyproducerade albumet va?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör

@tricky: nyproducerat innan 1974, ja.


signatur
12
Skriv svar