Atomic Heart är ett fps fullt av Sovjet-kitch

Robot
Atomic Heart är ett fps fullt av Sovjet-kitch

Sötläskiga, ryska robotar går bananas.

#atomic-heart, #fps, #sovjet


Medlem

Värt att hålla koll på om inte annat.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Atom-erans estetik i ett 50-tals futuristiskt Sovjet? YES PLEASE!

Medlem

Ok, den där trailern var smått fantastisk.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

Jag har följt detta länge och tycker det är trevligt att fz gjort en nyhet av det, tyvärr inget release datum mer än 2018 på steam.

På steam finns också en andra trailer https://store.steampowered.com/app/668580

Man ser ju också att progatanisten äter en burk med slem(?) mot slutet, frågan är om det är hunger mätare i spelet man måste hålla koll på eller om det är som bioshock där man enbart äter för att hålla hälsan uppe?

Medlem

Ser riktigt coolt ut

Medlem

riktigt originellt häftigt som fan, en av dom häftigare trailers man sett på många år fan i mig


signatur

//monster

Medlem

Hmm? Kartan mot slutet av trailern; antyder de att det kommer vara ett open-world FPS spel? Och med bossar och svåra fiender så kanske de sneglat lite på Dark Souls svårighet?

Jämför man mot t.ex. CoD så hade de skjutit typ 5000 kulor i de första 20 sekunderna men här använde de skjutvapen med kanske 5 skott under hela trailern, så ett med närstrids orienterat spel då? De visade ett vapenjusteringssystem också, behöver inte betyda att det finns ammo överallt ifs.

Skägg.
10 Chambers

Okej, jag är intresserad.


signatur
Medlem
Medlem

Mer Sovjet åt folket!

Medlem

Efter ha sett videon gick det direkt in på önskelistan på Steam.

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Efter ha sett videon gick det direkt in på önskelistan på Steam.

Samma här


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

KoP
Medlem

Ser nice ut. Hoppas på ett släpp till konsol i framtiden.

Medlem

Såg mycket intressant ut. Gav mig BioShock vibbar. Wishlist direkt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ja gärna ge mig nu. Fallout med Bioshock med robotar jaaaaaaa

1
Skriv svar