The Game Awards i natt – se showen här + uppsnack!

Redaktör
Ponny
The Game Awards i natt – se showen här + uppsnack!

Klockan 2.30 i natt svensk tid drar The Game Awards igång. Japp, det blir vargtimmen som gäller och läkaren ordinerar mycket kaffe och/eller mycket socker. Showen ser du här:

Mycket kommer såklart handla om att utse vinnarna från spelåret 2018. Vi har redan konstaterat att de som kan vinna flest utmärkelser är Red Dead Redemption 2, Spider-Man och God of War.

Det vore dock inte The Game Awards utan en rad spektakulära utannonseringar. Faktum är att man redan på förhand har utlovat minst tio nya titlar. Plus uppdateringar på spel vi redan känner till. Tissel och tassel:

Fyll gärna på med intryck, förväntningar, farhågor och – förstås – reaktioner och trailers från nattens spelkalas. Och orkar du inte hålla dig vaken ser vi såklart till att uppdatera dig om allt imorgon.


signatur

En Bamseponny av folket

Tråddemonen
Testpilot

@Fredrik Eriksson: Måste hitta kaffetermosen!

Ambassadör
Xbox

Hade varit trevligt med en uppesittarnattsändning från FZ!

Jag tror att det kan bli ovanligt många intressanta grejer som visas upp, känns så.

Phil Spencer ska vara där och prata lite, det är alltid trevligt!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Hade varit trevligt med en uppesittarnattsändning från FZ!

Jag tror att det kan bli ovanligt många intressanta grejer som visas upp, känns så.

Phil Spencer ska vara där och prata lite, det är alltid trevligt!

Jag funderar på att ställa klockan och masa mig upp, men kommer sitta hemma och blir därför svårt att streama.


signatur
Ambassadör
Xbox

@Carl Johansson-Sundelius: Hehe ja det är ingen optimal tid direkt. Jag nattsuddar med kaffi o pepparkaka, sådant här är roligast live.


signatur

Jump in.

Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Haha ni får anordna en uppesittarkväll som Bingolotto med julrimm och annat.

Medlem

Nej, tack. Då sover jag. Kollar FZ.se vid frukost imorgon för att se vad som hände.

Medlem

För mig blir det nog mixer för detta event. Vad tror ni om det?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av denza:

För mig blir det nog mixer för detta event. Vad tror ni om det?

Samma här! Kollar man via Mixer så får man även lite ingame-prylar till Sea of Thieves och en chans att vinna Battlefield V!

Glöm inte att vara inloggad med MS-kontot bara.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

@Carl Johansson-Sundelius: Hehe ja det är ingen optimal tid direkt. Jag nattsuddar med kaffi o pepparkaka, sådant här är roligast live.

Näe, verkligen inte

Skrivet av Zimpan:

@Carl Johansson-Sundelius: Haha ni får anordna en uppesittarkväll som Bingolotto med julrimm och annat.

Uppesittarkväll blir det den 28 december!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Uppesittarkväll blir det den 28 december!

Vad händer då?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Uppesittarkväll blir det den 28 december!

Yes!! Fasiken vad skoj.


signatur

Jump in.

Medlem

Titel och omslag för Far Cry-titeln har tydligen läckt ut:

https://www.pcgamer.com/a-post-apocalyptic-far-cry-announceme...
https://twitter.com/Wario64/status/1070363327023337473

Inget för mig, ser dock ut att kunna bli en konkurrent till RAGE 2. Får se under natten.

Inaktiv

Perfekt att man jobbar natt och termosen är laddad

Skägg.
10 Chambers

@kebbe: Skärp tonen Kebbe


signatur
Medlem

Kan inte fz ta tillbaka tumme ner bara


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag hoppas på att äntligen förstå Death Stranding.


signatur

Nämen!

Inaktiv

Spela som [färgad!] kvinna i ett spel?! Nä nu har allt PK-maffian infiltrerat spelvärlden! Fy säger jag. Varför kan inte spel få vara spel utan att blanda in politik? Blir så trött när jag inte få spela som vit stenhård mörkhårig medelålders man med skäggstubb... /s

fotnot: "/s" markerar ett sarkastiskt inlägg

Medlem

Kom hem från julbord med jobbet för typ en timme sen. Tror inte det går att hålla mig vaken. Jag har ju arbete och möten imorgon också

Releasehästryttare

För er som orkar vara uppe så ger Steam bort spel under sändningen enligt https://twitter.com/steam_games

Medlem

Hoppas Villa Gorilla vinner. Underbart spel.

Medlem

Jag gillar att MHW knep best roleplaying game. Det är dom värda.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Yes!! Fasiken vad skoj.

Vad händer 28e december?

Releasehästryttare

HOLY SHIT!

Ge oss The outer worlds nu!

Edit: Game of the year 2019 contender?

Inaktiv

@Devan: JA! Är positivt överraskad av hur många spel som ser riktigt bra ut här av de som avtäckts.

Medlem

Ser inte ut som att DA4 kommer att visas ikväll.

Jag talade för tidigt! Trist att man knappt fick någon information förutom att det är Solas som är med igen.

Inaktiv

Haha förstod det var PUBGs vinterkarta när jag såg stekpannan

Medlem

INGET METROID 4!! AAARHHH

Medlem

Kul att se, lite förvånad över goty'n

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Mortal Kombat 11 klart det bästa överraskningen! Hype!
Rätt så taggad på Crush Team Racing, inte långt ifrån.
Sist men inte minst, synd att vi inte fick release datum för Phychonuts 2 :/

God Of War väl värd Game of the year imo!

1
Skriv svar