Resident Evil 2 kan få dlc efter lansering
Ja.. Varför inte?
Så länge det är bra DLC det gäller så tackar jag inte nej. Det ska passa in, vara värt pengarna och tillföra något vettigt och håller de håller alla tre punkter så skulle jag vara nöjd.
Så länge de håller lika hög kvalitet som re7 dlcna som va utmärkta så är jag helt med!
Kan inte hålla med. Sämre DLC får man kolla efter. xD
Vore nice om RE2 remake DLC gick på samma känsla som vanliga spelet har. dvs survival-horror. Detta gjorde inte RE7 dlc. De var mer action orienterat vilket jag inte gillade alls.
Leon B och Clair B som dlc? Kan de ha sjunkit så lågt?
Så länge de håller lika hög kvalitet som re7 dlcna som va utmärkta så är jag helt med!
Äger season pass till Resident Evil 7 @ Steam och tycker det var ganska så bra DLC'n. Skulle gärna köpa DLC till Remaken så hoppas det kan komma.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
DLC's är okay, men är det DLC som känns som att det borde ha varit med i spelet från början och blev borttaget bara för att öka intäkter is not okay
Jag brukar inte köpa DLC förrens det blir rea på skitet.
But, Let's wait and see vad dom gör för "extra" content
also,
Tror tiden buggade lite för mig i spelet när jag testade demot

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"