Conviction uppdaterat

Medlem
Conviction uppdaterat

sjukt bra spel.

Medlem

Sjukt överskattat spel. Var inge speciellt, rätt seg single-player. Dessutom hjälper inte patchen ett dugg för SLI, kan inte uttala mig över Crossfire.

Medlem

Jag tyckte spelet va riktigt kul, jag har spelat igenom alla 5 splintercell spelen just nu, och jag kan säga att chaos theory e min favorit, sen Conviction, jag tyckte ettan va lite seg så pandora på tredje sen ettan och sist kommer double agent, för DA va nog de sämsta splintercell spelet i serien, inte alls kul.

Men hela idén med conviction är ju att sam är nu emot alla, och har mer action baserat spelsätt i detta spelet, som att marka under en dörr, slå in dörren och cleara ett rum på 2 sec, det är inte splintercell egentligen men jag tyckte ändå spelet va kul i sig

Medlem

Conviction är jävligt bra men känns inte redigt som Splinter Cell. Chaos Theory är dock fortfarande bäst i serien och har ett av de bästa coop modsen någonsin.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:

Jag tyckte spelet va riktigt kul, jag har spelat igenom alla 5 splintercell spelen just nu, och jag kan säga att chaos theory e min favorit, sen Conviction, jag tyckte ettan va lite seg så pandora på tredje sen ettan och sist kommer double agent, för DA va nog de sämsta splintercell spelet i serien, inte alls kul.

Men hela idén med conviction är ju att sam är nu emot alla, och har mer action baserat spelsätt i detta spelet, som att marka under en dörr, slå in dörren och cleara ett rum på 2 sec, det är inte splintercell egentligen men jag tyckte ändå spelet va kul i sig

måste man ha kört någon av dom tidigare spelen för att förstå storyn? för jag har bara kört chaos theory

Medlem

När ska de fixa Double Agent?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag tycker de e lite kul me dom som klagar på splinter cell spelen för dom lär inte ha hängt med i storyn från början, jag tycker tom clancy är sjukt bra på att skriva och jag gillar starkt att dom gör spel på mycke av de han skriver hans böcker och filmer är även sjukt bra. Åter till klagandet den vändning som spelen tar kan ju vara den bästa i spel historien, dom som spelat spelen ordentligt och hängt med i storyn vet va ja snackar om.

Att gå från att jaga till att bli jagad på de sättet är sjukt bra gjort och DA gör att storyn blir så mycke bättre än om dom bara skulle hoppa från CT till Conviction.
Dom som klagar på spelet kan ju lika gäörna sluta spela alla tom clancy spel.

Länge leve tom clancy och ubisoft

Medlem

Gillar detta spel skarpt.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

När ska de fixa Double Agent?

Inte samma utvecklare..

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Castor.T:

När ska de fixa Double Agent?

Inte samma utvecklare..

Ubisoft har det övergripande ansvaret som utgivare.

Sen att det är Shanghai studion utvecklat den är en sak. Hade kunnat släppt en patch om de velat.

Hursomhelst vill jag att de fixar DA, men kan drömma om det.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Inga patchar kan rädda detta misslyckande.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av xplojt:
Skrivet av Eddz0r:

Jag tyckte spelet va riktigt kul, jag har spelat igenom alla 5 splintercell spelen just nu, och jag kan säga att chaos theory e min favorit, sen Conviction, jag tyckte ettan va lite seg så pandora på tredje sen ettan och sist kommer double agent, för DA va nog de sämsta splintercell spelet i serien, inte alls kul.

Men hela idén med conviction är ju att sam är nu emot alla, och har mer action baserat spelsätt i detta spelet, som att marka under en dörr, slå in dörren och cleara ett rum på 2 sec, det är inte splintercell egentligen men jag tyckte ändå spelet va kul i sig

måste man ha kört någon av dom tidigare spelen för att förstå storyn? för jag har bara kört chaos theory

Kan hända att man inte hänger med om man inte spelat Double Agent. Hela storyn bygger egentligen på något som inträffade före/under Double Agent, och som förklaras i just det spelet.

Sedan håller jag med om att Conviction inte riktigt känns Splinter Cell. Det betyder inte att det inte var bra, utan annorlunda. Tyvärr en aning kort.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kul att de Tom Clancy-märkta spelen är så bra som de faktiskt är när författaren själv skriver väldigt platta böcker. Särskilt konstigt är det väl inte å andra sidan - handlingarna i spelen är rätt fattiga de med, det är gameplayet som imponerar...

1
Skriv svar