Torchlight III släppt i early access!

Robot
Torchlight III släppt i early access!

Finns på Steam från och med... nu!

#torchlight-iii


Medlem

Folk gwr massa negativa erbjudanden flr att servrarna är knackliga. Tålamod och sunt förnuft som bortblåst 😂


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Managor:

Folk gwr massa negativa erbjudanden flr att servrarna är knackliga. Tålamod och sunt förnuft som bortblåst 😂

Att folk inte lärt sig vid det här laget, hehe.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

måste köpa för att joina betan så det får vänta


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Managor:

Folk gwr massa negativa erbjudanden flr att servrarna är knackliga. Tålamod och sunt förnuft som bortblåst 😂

Många av de negativa recensionerna jag har läst fokuserar snarare på att det förefaller att vara ett om-sminkat mobilspel istället för en sann uppföljare till Torchlight II. Jag är skeptisk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Från Steam-sidan: "The full version will also contain the ability to play the game in Single Player mode, which will not require an internet connection."

Alltid något.

EDIT: Fast å andra sidan...
"This is Torchlight: The Mobile Game not Torchlight III. I am so disappointed in this dumbed down Torchlight experience as I was a fan of the previous two and looking forward to this. You can tell this was designed to be a mobile game alone by the large UI/Buttons and narrow FOV. Only two skill trees with seven skills in each which some are pretty similar and generic. No more stat points. No more fishing. No more spell scrolls. Enemies and bosses are boring and move slow (mobile game so needs to be like this for touch controls). Levels are small and short (meant to be played in small quick play sessions on a mobile device)."

Medlem

Man kan ju åtminstone försöka ha server capacity så att folk kan logga in. Är så här jämnt med arpg och alla vet att det är populärt och ändå så är det server strul.

1
Skriv svar