Film - se FZ kriga i Bad Company 2

Medlem

bra jobbat grabbar och kul med ett event, som man får lite insyn i även fast man inte var där. Tack fz!

Medlem
Skrivet av Whip:

Hehe "public heroes" är det meningen att man ska ta illa upp om man är en sådan eller?

Finns ingen mening med, dom flesta är ju det, men sen blir dom aldrig bättre heller.

Medlem

märkte att de blev lite hetare i de senare matcherna, det där stå och ladda bössan när fiender springer förbi.. haha pistolen eller kniven ska upp i ren reflex ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Jag tror jag börjar få ett mancrush på Calle och Salmonella

:heart:

Frilansare

MrK66 - Sedan när började PC Gamer skriva om konsolspel? PCG skriver om spel som man spelar på PC. Att det sedan finns konsolversioner av en del har väl ingen som helst betydelse. Eller misstar du kanske PC Gamer för någon annan tidning?

Medlem
Skrivet av Kvax:

Är visserligen färgblind men 3½ av 4 är redheads?!?!?!?!?! :XDDD

Ja du är färgblind!

Tror det är kameran som gör det, jag är inte rödhårig men jag ser nästan rödhårig ut på bilden. (längst till höger)

Medlem

"Asså det här är ju värdetransportsrånare...våldtäksmän..." HAHAHA

Medlem

Bra spelat å kämpat, fastän ni har jobb!

För övrigt trevligt "reportage", mysfaktor 8/10!

Medlem

Som vanligt när man ser FPS på konsoll... special olympics.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Slimebeast:

Hur kommer det sig att DICE själva bara kom femma med så många spelare att välja bland som dessutom utvecklat spelet?

För att de är public heroes.

Vad e det??


signatur

Memento Mori

Medlem

Kör PC nästa gång ^^

Medlem

Otur att man var 15 då och inte 18 hade jag kommit upp och ägt vem var det som var segast på att skjuta? siktar till och med bättre med 2 fingrar_-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jlarss:

härligt grabbar
och calle, har någon sagt att du är lik John Shepard någon gång?

Bara ett par gånger


signatur
Inaktiv

Calle glider fram till oss (bfhq) och försöker psyka, gick inte så bra va? Fyfan för att lira FPS på konsoll, man kände sig som ett mongo. Hoppas DICE drar igång en turnering för PC också, skulle vara riktigt roligt.

Medlem

Trevligt att se
Även om vissa (fanboys) inte tycks inse att samtliga som deltog inte direkt motsvarade konsol-eliten och därför inte kan bedömas så, så spelade de bra iaf och kämpade väl. Finns videos med "proffs" som lirar på konsol och är riktigt grymma (youtube ex.) och med säkerhet håller en nivå som gör många PC-spelare avundsjuk, men det är inte SM grabbar, det är bara en kul tävling
Annars hade de ju haft uttagning och kvalificering

Inaktiv

Kan väl tillägga att BFHQ kom till DICE med 4st från crew och en kompis till en i crew som aldrig spelat på konsoll innan, var endast en person som spela i crew som hade spelat BFBC2 innan på konsoll och det var i 2h.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Forss:

Kan väl tillägga att BFHQ kom till DICE med 4st från crew och en kompis till en i crew som aldrig spelat på konsoll innan, var endast en person som spela i crew som hade spelat BFBC2 innan på konsoll och det var i 2h.

hehe, och jag dissade Level7-laget hårdast, kanske inte det smartaste så här med facit i hand


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:
Skrivet av Forss:

Kan väl tillägga att BFHQ kom till DICE med 4st från crew och en kompis till en i crew som aldrig spelat på konsoll innan, var endast en person som spela i crew som hade spelat BFBC2 innan på konsoll och det var i 2h.

hehe, och jag dissade Level7-laget hårdast, kanske inte det smartaste så här med facit i hand

Haha men det är ju en del av spelet, bara roligt så länge det inte är några personliga påhopp

Medlem

Bästa Repotaget på länge, tack för detta FZ Tråkigt att ni inte kom 1:a som jag hade hoppats på


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem
Skrivet av Slimebeast:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Slimebeast:

Hur kommer det sig att DICE själva bara kom femma med så många spelare att välja bland som dessutom utvecklat spelet?

För att de är public heroes.

Vad e det??

Skrivet av Whip:

Hehe "public heroes" är det meningen att man ska ta illa upp om man är en sådan eller?

Det är den typen av spelare som likt ensamvargen klarar sig fint ute i jaktmarkerna av rådjur och således får sin mage välfylld till andras förtret.

Så fort det dock kommer en flock av vargar så händer det nu att denna ensamvarg går ihop med andra ensamvargar. Då de inte är vana att tänka som en flock så blir de lätt slaktade.

Alltså public hero är en snubbe som kan sitta på en public-server och alltid toppa listorna men så fort man sätter honom i en lagbaserad miljö så misslyckas han katastrofalt att tillföra något vettigt för sitt lag.

Huruvida din påstådda inkompetens till samarbete är viktigt för dig avgör om du tar illa vid eller inte.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

123
Skriv svar