2012- Jordens undergång

Inaktiv
Citat:

Dock så sker detta varje 13000 år.

Inte alls.. det sker varje år..

http://www.youtube.com/watch?v=QJjQMwEjC1I&feature=fvsr

Kika lite på den så..


signatur

Jag skiter i allt...och det ska även du skita i

Inaktiv
Skrivet av dmon:

Maya kulturen trodde att när 2012 inträffar så kommer jorden att passera "the dark rift". De trodde att detta var där ondska fanns.
24 dec 2012 så kommer jorden att arrangera en rak linje mellan ekvatorn och ett område på stjärnhimlen.

Dock så sker detta varje 13000 år. Så varför har inte domedagen redan inträffat? Det finns ingen logiskt baktanke till detta. Allt är baserat på vad folk tror.

Jasså vad jag lärt mig så trodde maya folket på cyckler med förstörelse och återbyggnad och att 2012 bara är den sista stora katastrofen i deras kalender och att jorden redan gått under 3 gånger.

Inaktiv
Skrivet av ghoül:
Skrivet av scodriem:

http://www.youtube.com/watch?v=lKbEI8pDz0A
En film ska också komma angående detta.

De släpper filmen såklart 2009, 2012 skulle allt gå till spillo, helt enkelt

vafan är det där för skräp haha, ser ut som en the day after tommorow kopia när massa tsunamis och skit händer, varför kan dem inte göra en film när utomjordingar kommer och förstör jorden istället

Hollywood har.
Kommer någon ihåg Mars Attacks?
Aja skickar trailer

Mars Attack Trailer

Medlem

Mars Attacks ruuules!:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

signatur

Everybody wants to go to heaven, but nobody wants to die.
Except the man who killed for God.

Medlem

Underhållande att vi har ett deadlines som det här. Men att det kommer ske, hehhehe .......

Medlem
Skrivet av nils45:

Underhållande att vi har ett deadlines som det här. Men att det kommer ske, hehhehe .......

Ah, lugnt, ingen håller deadlines ändå


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Om jorden nu skulle gå under 2012, så har vi iallfall en unik möjlighet att sitta på första bänk och se skiten hända :3
Tror dock att det kommer hända lika lite som när år 2000 inträffade.

Medlem
Skrivet av Biffenstek:

Hollywood har.
Kommer någon ihåg Mars Attacks?
Aja skickar trailer

Mars Attack Trailer

haha jo jag känner till Mars Attacks en ganska hyffsat bra film faktist

,mitt inlägg var mer ett dåligt skämt men ingen uppfattade det hela hehe

Det är ju samma regissör som gjort independence day där jorden blir attackerade av utomjordingar som gjort filmen i frågan 2012,
därav därför jag skrev

Citat:

varför kan dem inte göra en film när utomjordingar kommer och förstör jorden istället

fortfarande ingen som fattar? okej my bad lol

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Biffenstek:

Hollywood har.
Kommer någon ihåg Mars Attacks?
Aja skickar trailer

Mars Attack Trailer

haha jo jag känner till Mars Attacks en ganska hyffsat bra film faktist

,mitt inlägg var mer ett dåligt skämt men ingen uppfattade det hela hehe

Det är ju samma regissör som gjort independence day där jorden blir attackerade av utomjordingar som gjort filmen i frågan 2012,
därav därför jag skrev

Citat:

varför kan dem inte göra en film när utomjordingar kommer och förstör jorden istället

fortfarande ingen som fattar? okej my bad lol

hmm

Medlem
Skrivet av nils45:

hmm

haha

jag är självutnämnd expert på dåliga ''skämt'' som ingen fattar.. alls

Medlem

"Religiösa" har kommit med liknande påstående i flera hundra år och ingen har visat sig vara i närhete, så jag ger inte mycket för det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av ghoül:
Skrivet av nils45:

hmm

haha

jag är självutnämnd expert på dåliga ''skämt'' som ingen fattar.. alls

LoL du får Battle of the Week award!

OT: Jag oroar mig dock inte för sånt här, Exakt som med Millenium-skämtet!

Medlem

JAG TROR ATT ALLA MUNKAR I HELA VÄRLDEN KOMMER ATT SKAKA AV SIG SITT SOCKER SÅ ATT ALLA MÅSTE ÄTA OSOCKRADE MUNKAR OCH DÅ BLIR HOMER I THE SIMPSONS JÄTTEARG OCH GÖR NÅGONTING DUMT. DÅ GÖR SOUTH PARK EN PARODI PÅ DET SOM UPPRÖR VÄLDIGT MÅNGA THE SIMPSONS-TITTARE SOM I SIN TUR FÖRSTÖR HELA BURMA. USA GILLAR DOCK INTE ATT THE SIMPSONS-TITTARNA FÖRSTÖR BURMA SÅ DE SKJUTER DE IHJÄL THE SIMPSONS-TITTARNA MED PIL OCH BÅGE, OCH NÄR DOM ÄR DÖDA FINNS DET JU INGEN SOM VILL TITTA PÅ THE SIMPSONS LÄNGRE OCH DÅ BLIR JORDEN EN JÄTTEBRA PLATS ETT TAG. MEN DÅ BÖRJAR ALLA FÖRÄLDRAR SAKNA SINA BARN SOM HAR VARKEN HUMOR ELLER IQ SÅ DE BLIR ARGA PÅ USA SOM DÖDADE DERAS BARN SÅ DE KASTAR HONUNG PÅ INDIANERNA EFTERSOM DE VAR DE URSPRUNGLIGA AMERIKANARNA SÅ DÅ TÄNKTE MÖDRARNA ATT DE MÅSTE JU VARA ROTEN TILL ALL ONDSKA USA ORSAKAT. MEN DET TYCKTE ALLA ÖVRIGA INDIANER SOM BOR I ANDRA LÄNDER VAR RASISTISK, NÄR DE TYCKTE DET HAKADE ALLA ANDRA RASER FÖRUTOM DE VITA PÅ OCH TRYCKTE NER ALLA MÖDRAR SOM FÖRLORAT SINA THE SIMPSONS-TITTARBARN TILL AMERIKAS PILAR OCH BÅGAR. DE VITA GILLADE INTE ATT DERAS MÖDRAR BLEV NERTRYCKTA SÅ DE BÖRJADE BORRA OLJA SOM DE SENARE SKULLE SÄLJA TILL DE ÖVRIGA RASERNA JÄTTEDYRT. DET VAR EN BRILJANT PLAN MEN ÄNDÅ LYCKADES DEN MISSLYCKAS FÖR DET KOM EN STOR FAIL OCH ÅT BANANER PÅ EN BÅT STRAX UTANFÖR FRANKRIKES KUST. ALLA DE SMÅ DJUREN I SKOGEN GILLADE INTE ATT EN STOR FAIL ÅT BANANER STRAX UTANFÖR FRANKRIKES KUST SÅ DE KALLADE TILL BRAINSTORM DÄR DE KOM FRAM TILL ATT DEN ENDA UTVÄGEN TILL ATT FÅ SLUT PÅ DENNA GALENSKAP VAR ATT FÖRSTÖRA JORDEN.

Slutsats: Kaninerna är orsaken till Jordens Undergång. Lösningen är enkel; döda alla kaniner.

Tack för mig.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

JAG TROR ATT ALLA MUNKAR I HELA VÄRLDEN KOMMER ATT SKAKA AV SIG SITT SOCKER SÅ ATT ALLA MÅSTE ÄTA OSOCKRADE MUNKAR OCH DÅ BLIR HOMER I THE SIMPSONS JÄTTEARG OCH GÖR NÅGONTING DUMT. DÅ GÖR SOUTH PARK EN PARODI PÅ DET SOM UPPRÖR VÄLDIGT MÅNGA THE SIMPSONS-TITTARE SOM I SIN TUR FÖRSTÖR HELA BURMA. USA GILLAR DOCK INTE ATT THE SIMPSONS-TITTARNA FÖRSTÖR BURMA SÅ DE SKJUTER DE IHJÄL THE SIMPSONS-TITTARNA MED PIL OCH BÅGE, OCH NÄR DOM ÄR DÖDA FINNS DET JU INGEN SOM VILL TITTA PÅ THE SIMPSONS LÄNGRE OCH DÅ BLIR JORDEN EN JÄTTEBRA PLATS ETT TAG. MEN DÅ BÖRJAR ALLA FÖRÄLDRAR SAKNA SINA BARN SOM HAR VARKEN HUMOR ELLER IQ SÅ DE BLIR ARGA PÅ USA SOM DÖDADE DERAS BARN SÅ DE KASTAR HONUNG PÅ INDIANERNA EFTERSOM DE VAR DE URSPRUNGLIGA AMERIKANARNA SÅ DÅ TÄNKTE MÖDRARNA ATT DE MÅSTE JU VARA ROTEN TILL ALL ONDSKA USA ORSAKAT. MEN DET TYCKTE ALLA ÖVRIGA INDIANER SOM BOR I ANDRA LÄNDER VAR RASISTISK, NÄR DE TYCKTE DET HAKADE ALLA ANDRA RASER FÖRUTOM DE VITA PÅ OCH TRYCKTE NER ALLA MÖDRAR SOM FÖRLORAT SINA THE SIMPSONS-TITTARBARN TILL AMERIKAS PILAR OCH BÅGAR. DE VITA GILLADE INTE ATT DERAS MÖDRAR BLEV NERTRYCKTA SÅ DE BÖRJADE BORRA OLJA SOM DE SENARE SKULLE SÄLJA TILL DE ÖVRIGA RASERNA JÄTTEDYRT. DET VAR EN BRILJANT PLAN MEN ÄNDÅ LYCKADES DEN MISSLYCKAS FÖR DET KOM EN STOR FAIL OCH ÅT BANANER PÅ EN BÅT STRAX UTANFÖR FRANKRIKES KUST. ALLA DE SMÅ DJUREN I SKOGEN GILLADE INTE ATT EN STOR FAIL ÅT BANANER STRAX UTANFÖR FRANKRIKES KUST SÅ DE KALLADE TILL BRAINSTORM DÄR DE KOM FRAM TILL ATT DEN ENDA UTVÄGEN TILL ATT FÅ SLUT PÅ DENNA GALENSKAP VAR ATT FÖRSTÖRA JORDEN.

Slutsats: Kaninerna är orsaken till Jordens Undergång. Lösningen är enkel; döda alla kaniner.

Tack för mig.

Öhh??... jaha... jamen det är ju din slutsats... okej... vad... öhh??... okej... kaniner?... jaha... varför kaniner???... du skrev alla de små... djuren... i skogen gillade inte att... en stor fail... åt bananer... alltså ekorrar... pingviner... älgar... bjosarn... rödmuppar... troll... alla dom måste vi tänka på!

Medlem
Skrivet av Biffenstek:

Öhh??... jaha... jamen det är ju din slutsats... okej... vad... öhh??... okej... kaniner?... jaha... varför kaniner???... du skrev alla de små... djuren... i skogen gillade inte att... en stor fail... åt bananer... alltså ekorrar... pingviner... älgar... bjosarn... rödmuppar... troll... alla dom måste vi tänka på!

Vad? Finns det fler djur än kaniner i skogen?

Min värld är upp och ner just nu.

EDIT: By the way; ser du den där knappen bredvid punkt? Kommatecken heter det tecknet. Använd det litegrann också, världen blir en bättre plats då. Byt ut knappen Å mot . också så blir forumet en lite trevligare vistelse för oss alla!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Njaa tror inte något kommer hända då det inte är första gången nåt sånt här "undergång-på-ett-speciellt-datum" händer.

Medlem

Jorden kan inte "gå under", det kan inte hända i realiteten, det är ännu en av människans villfarelser och propaganda med syfte att härska och dominera...

Medlem
Inaktiv

För Mayafolket tog världen slut för ungefär 400 år sedan. Om man tittar lite närmre på vilka andra saker de höll på med så skulle jag nog säga att tanken om jordens undergång låter rätt mild.

Om vi hittar Nessie, fångar ett U.F.O och lär oss magi innan Tisdag så kanske jag börjar tro på det. Annars inte.

Medlem
Skrivet av q0rra:

JAG TROR ATT ALLA MUNKAR I HELA VÄRLDEN KOMMER ATT SKAKA AV SIG SITT SOCKER SÅ ATT ALLA MÅSTE ÄTA OSOCKRADE MUNKAR OCH DÅ BLIR HOMER I THE SIMPSONS JÄTTEARG OCH GÖR NÅGONTING DUMT. DÅ GÖR SOUTH PARK EN PARODI PÅ DET SOM UPPRÖR VÄLDIGT MÅNGA THE SIMPSONS-TITTARE SOM I SIN TUR FÖRSTÖR HELA BURMA. USA GILLAR DOCK INTE ATT THE SIMPSONS-TITTARNA FÖRSTÖR BURMA SÅ DE SKJUTER DE IHJÄL THE SIMPSONS-TITTARNA MED PIL OCH BÅGE, OCH NÄR DOM ÄR DÖDA FINNS DET JU INGEN SOM VILL TITTA PÅ THE SIMPSONS LÄNGRE OCH DÅ BLIR JORDEN EN JÄTTEBRA PLATS ETT TAG. MEN DÅ BÖRJAR ALLA FÖRÄLDRAR SAKNA SINA BARN SOM HAR VARKEN HUMOR ELLER IQ SÅ DE BLIR ARGA PÅ USA SOM DÖDADE DERAS BARN SÅ DE KASTAR HONUNG PÅ INDIANERNA EFTERSOM DE VAR DE URSPRUNGLIGA AMERIKANARNA SÅ DÅ TÄNKTE MÖDRARNA ATT DE MÅSTE JU VARA ROTEN TILL ALL ONDSKA USA ORSAKAT. MEN DET TYCKTE ALLA ÖVRIGA INDIANER SOM BOR I ANDRA LÄNDER VAR RASISTISK, NÄR DE TYCKTE DET HAKADE ALLA ANDRA RASER FÖRUTOM DE VITA PÅ OCH TRYCKTE NER ALLA MÖDRAR SOM FÖRLORAT SINA THE SIMPSONS-TITTARBARN TILL AMERIKAS PILAR OCH BÅGAR. DE VITA GILLADE INTE ATT DERAS MÖDRAR BLEV NERTRYCKTA SÅ DE BÖRJADE BORRA OLJA SOM DE SENARE SKULLE SÄLJA TILL DE ÖVRIGA RASERNA JÄTTEDYRT. DET VAR EN BRILJANT PLAN MEN ÄNDÅ LYCKADES DEN MISSLYCKAS FÖR DET KOM EN STOR FAIL OCH ÅT BANANER PÅ EN BÅT STRAX UTANFÖR FRANKRIKES KUST. ALLA DE SMÅ DJUREN I SKOGEN GILLADE INTE ATT EN STOR FAIL ÅT BANANER STRAX UTANFÖR FRANKRIKES KUST SÅ DE KALLADE TILL BRAINSTORM DÄR DE KOM FRAM TILL ATT DEN ENDA UTVÄGEN TILL ATT FÅ SLUT PÅ DENNA GALENSKAP VAR ATT FÖRSTÖRA JORDEN.

Slutsats: Kaninerna är orsaken till Jordens Undergång. Lösningen är enkel; döda alla kaniner.

Tack för mig.

bra där
kändes som en greger


signatur

thank you, come again

Medlem

Går den under så går den under, inget att oroa sig för.

Medlem

Jag skulle fan tycka att det vore en ära att få vara där när mänskligheten utplånas^^

Inaktiv

Oavsett vad du tror kommer hända 2012, inklusive ingenting, så måste ni ändå kunna se att världen redan påbörjat en transformeringsprocess. Globaliseringen går superfort och människors kommunikationsmöjligheter
är större än någonsin. Vi sitter i samma båt, finanskrisen drar oss ner tillsammans, svininfluensan påverkar inte bara ett land utan hela världen.
Förändringsfrekvensen och förändringshastigheten accelererar och ökar inom varje område.

Det är kanske dags att fundera lite mer över 2012, iaf se på världen idag och förstå att något måste ske om vi ska kunna fortsätta leva.

För er som är seriöst intresserade av 2012 finns ett svenskt forum som är helt tillägnat 2012.
[http://www.2012forum.se] Där finns diskussioner om teorier, profetior, Överlevnadsstrategier, spiritualitet och vetenskap etc.

Kan ni inte se att något är på gång?
Det är ju bara att se på världen med sina egna ögon.

Inaktiv

själv tror jag att kalenderkillen helt enkelt inte orkade skriva längre än till 2012 utan tänkte "jaha vafan hur länge ska jag sitta med den här skiten? jag säger att jorden går under"

visst kommer jorden att gå under förr eller senare, det fattar alla men att dom skulle ha prickat år och datum osv är ju helt otroligt det borde alla förstå, man kan inte se in i framtiden!

Medlem

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag har ingen åsikt om saken riktigt, men jag är nyfiken. Om det nu blir så att allt liv på jorden dör på en och samma dag ska man nog känna lite stolt över att man ändå fick uppleva just det!

Annars lär vi väl få se "I survived 2012" t-shirts, vilket inte verkar lika intressant.

Inaktiv
Skrivet av Aresz:

själv tror jag att kalenderkillen helt enkelt inte orkade skriva längre än till 2012 utan tänkte "jaha vafan hur länge ska jag sitta med den här skiten? jag säger att jorden går under"


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

MFC
Medlem
Skrivet av Fairfax:

Vad kommer att hända? Samma sak som vid alla andra tillfällen som jorden skulle ha gått under: ingenting. Vi kommer att få fortsätta leva och knega och betala skatt.

Varför betala skatt när de bara behöver trycka nya sedlar?

För övrigt så kommer magnetpolerna att byta plats med allt vad det innebär.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Såg precis ett avsnitt av Bullshit (avsnitt 4 i säsong 7, tror jag det var) som tog upp just det här. Som vanligt var det väldigt underhållande ( speciellt inslaget där de erbjöd folk utbetalningar mot att de tecknade över sina hus till dem, med början dagen efter "apokalypsen".

Jag får säga att "planet x"teorin först verkade "möjlig" (om än inte så trolig), men när de sen visade att han fått varningen om detta från utomjordingar som hade hämtat upp honom i sitt rymdskepp. Tanken på att något ännu oidentifierat objekt av något slag skulle kunna vara på kollisionskurs med jorden, är ju inte bara möjligt utan rent av troligt. Sen kan man ju fråga sig: Får vem som helst en Ph.D därborta? Äsch... glöm att jag frågade... det är väl klart de får, bara de betalar för sig.

Hursomhelst: Jordens undergång = Bullshit.

Skriv svar