Helgsnackis - Vilken plattform lirar du Cyberpunk 2077 på?

Nackdelen med Stadia är att alla inte får samma upplevelse, man måste prova för att se hur den fungerar för just dig. Jag kör trådar till ccu samt med Stadia-kontrollen och för mig är upplevelsen suverän. Jag märker inte av mer input-lag än vad jag har på ps4:an. Kanske på grund av att kontrollen kör på wifi och inte på Bluetooth vilket är långsammare.

Som sagt, alla får inte samma upplevelse.

Medlem

PS5!

Får köra om det när den riktiga PS5 versionen släpps!

Medlem
Skrivet av Jhf:

Du får nog fel känsla då. Det är alltid lätt att projicera rädsla m.m. på folk som har en annan åsikt, och samtidigt projicera förnuft på sig själv. Men det faller tillbaka på dig.

Det handlar helt enkelt om att vi tycker att tjänsten är sub-optimal. Man kan jämföra med steam, som bara hade fördelar, rent tekniskt och bortsett från konsumentperspektivet, mot spel på skiva. Stadia har mest nackdelar, enligt väldigt många inkl. mig själv.

Men nog om detta off-topic-prat.

Dessutom kallar du folk för snutteplutt och beter dig allmänt som allanballan. Sluta med det.

Trams! bra att du ska sluta prata om det du inte har provat. Tack

Jhf
Avstängd
Skrivet av DarkSvenn1002:

Trams! bra att du ska sluta prata om det du inte har provat. Tack

Allan ballan fortsätter.

Medlem
Skrivet av Jhf:

Allan ballan fortsätter.

Ge dig nu

Jhf
Avstängd
Skrivet av DarkSvenn1002:

Ge dig nu

Allan ballan kallar folk för snutteplutt och ber en att sluta uttala andra åsikter än de som han har. Sen säger han ”ge dig nu”.

Medlem
Skrivet av Jhf:

Allan ballan kallar folk för snutteplutt och ber en att sluta uttala andra åsikter än de som han har. Sen säger han ”ge dig nu”.

On topic vad ska han själv spela på?

Medlem

Blir Stadia här med, passade också på med deras förbokning då jag ändå behöver en CCU till och en kontroll då sonen spelar med.. Kunde ju inte bli bättre då att få med Cyberpunk på köpet tycker jag ^^

Medlem

Är det trolls ovanför eller vart dyker alla Stadia ägare upp ifrån helt plötsligt? x)

Medlem
Skrivet av lerb:

Ja jag är ett uppenbart troll såklart med guld-subscription på FZ patreon. Typiskt troll!

On topic så tror jag det är slumpen att "alla" Stadia-ägare råkade skriva några inlägg i rad.

Alla 3 som spelar på Stadia är här!

Medlem

Tanken var Xbox Series X men eftersom Stadia hade erbjudandet om Cyberpunk 2077 + handkontroll + Chromecast Ultra för 629:- slog jag till på det då det var billigare än att köpa en Chromecast löst vilket jag ändå tänkt göra. Fungerar spelet dåligt köper jag det på Xboxen också och har då spenderat ungefär vad jag tänkt på spelet och chromecasten. Fungerar det bra har jag kommit billigare undan än jag räknat med

Skrivet av Twibble:

Alla 3 som spelar på Stadia är här!

Haha! Glöm inte mig! Nu är vi fyra!

Medlem

Stadia såklart i väntan på min PS5

Medlem

Spelar på xbox one x.
Inte att rekommendera,uppgradera till en bra gaming pc, eller skaffa series X/ps5.
spelet ser på sina håll ut som en potta med skit,.. kommer att tänka på när hårddisken krashade på min xbox one x, jag fick då gott pröva att spela senaste forza horizon på min gamla pc istället, i7-2600k 460gtx ti..fick dra ner grafiken så spelet såg ut att ha släppts samtidigt som wow... samma känsla med cyberpunk, funderar starkt på att avvakta spel tills next gen patch kommit och man fått tag i en series x..

Jhf
Avstängd

Jag spelar på min pc (i7- 8700 gtx 1080) och det flyter okej. Men riktigt bra först på medium settings.

Jag har en ps5. Bör man spela där istället?

Skriv svar