Vårrea hos Gog.com – upp till 92 % rabatt

Robot
Vårrea hos Gog.com – upp till 92 % rabatt
Medlem

Slog till på The Dig, Curse of Monkey Island samt Sid Meier's Pirates från 2004.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Slog till på The Dig, Curse of Monkey Island samt Sid Meier's Pirates från 2004.

Oj jösses, kalasbra spel allihop!

Medlem

Inväntar rabatt på Wrath och när man kan köpa Graven.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har haft några äldre spel på önskelistan ett tag nu, men det är alltid samma priser vid varje rea.

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Slog till på The Dig, Curse of Monkey Island samt Sid Meier's Pirates från 2004.

Gjorde dig sällskap på Sid Meier's Pirates. Ska återuppleva min ungdom framför Amigan.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kazutoyo:

Har haft några äldre spel på önskelistan ett tag nu, men det är alltid samma priser vid varje rea.

Betyder det att du aldrig kommer köpa dem eller att du kommer slå till? 🤔

Medlem
Skrivet av ohGr:

Oj jösses, kalasbra spel allihop!

Jajamän! Pirates spelade jag mycket förut, spännande att testa igen! Har även kört bägge tidigare monkey island-titlar och har hört mycket gott om den 3e med.

Skrivet av Roy Batty:

Gjorde dig sällskap på Sid Meier's Pirates. Ska återuppleva min ungdom framför Amigan.

Jag antar att du menar versionen från 87?
Amiga är jag för ung för att spelat i större utsträckning.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Jajamän! Pirates spelade jag mycket förut, spännande att testa igen! Har även kört bägge tidigare monkey island-titlar och har hört mycket gott om den 3e med.

Jag antar att du menar versionen från 87?
Amiga är jag för ung för att spelat i större utsträckning.

Yes, orignalet var det som spelades under ungdomen, men 2004-versionen är en förbättring på alla sätt. Såg nu även att det finns ett gäng moddar på Nexus bl.a.

https://www.nexusmods.com/sidmeierspirates

http://hookedonpirates.com/forums/portal.php


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Backloggens befriare

Fyyy på er att fresta sådär.


signatur

Ad hoc addendum

NuZ
Testpilot
Skrivet av keffkebab:

Fyyy på er att fresta sådär.

Rean får 3/5 eller?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Kan starkt rekommendera Xcom 2 för 40kr och 50 öre för de som inte har spelat det.

Backloggens befriare
Skrivet av NuZ:

Rean får 3/5 eller?

Yup.


signatur

Ad hoc addendum

Geeks Gaming

10 kr för Heroes of might and magic 3. Har ni inte så köp! Glöm bara inte att dra ner HD patchen.

Medlem

Heroes of Might and Magic 2: Gold är riktigt fint också, det funkar som variation för 3:an.
4:an funkar om man ger det lite tid.
5 och upp är helt hopplöst, klarar inte av den grafiska stilen hur mycket jag än vill.

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Yes, orignalet var det som spelades under ungdomen, men 2004-versionen är en förbättring på alla sätt. Såg nu även att det finns ett gäng moddar på Nexus bl.a.

https://www.nexusmods.com/sidmeierspirates

http://hookedonpirates.com/forums/portal.php

Aha! Alltid undrat vad skillnaden mellan det gamla och nya, men alltid varit för lat för att kolla upp.
Najs med moddar!


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Might and Magic-spelen reas också ut

Medlem

Hamnade av någon anledning på den ryska versionen och priserna såg helgalna ut. Cyberpunk som kostar 500 kr stod som 500 rubel, dvs typ 50 spänn. Det hade ju varit en deal ändå.

Medlem

Sådär ja, slog till på Heroes of might and magic 3, The dig och Xcom 2. Drygt 60 spänn för tre otroligt bra spel, billig underhållning!

Medlem

Osugen på att ge mer pengar till CD projekt red tills de styrt upp Cyberpunk. :/

Medlem

Hade det varit 92% på CP77 så kanske jag hade slagit till...

Medlem
Skrivet av Havocado:

Hamnade av någon anledning på den ryska versionen och priserna såg helgalna ut. Cyberpunk som kostar 500 kr stod som 500 rubel, dvs typ 50 spänn. Det hade ju varit en deal ändå.

VPN time? ;D

Medlem

Metro: Exodus för €600... 😅 Priserna blev bra sen! Allt var bara sjukt dyrt i början 😆

1
Skriv svar