Dota på Netflix firas som sig bör, genom Dota-revival med Basshunter!

Robot
Dota på Netflix firas som sig bör, genom Dota-revival med Basshunter!

"Vi sitter här i venten och spelar lite Dota."

#basshunter, #dota, #netflix


Medlem

Han såg lite härjad ut vår gode Basshunter, men vem gör å andra sidan inte det...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Basshunter, Byz och kobojsarna de va tusan tider det. Lirade mycket dota via hamachi på den tiden.

Medlem

Klassiker och då har jag aldrig suttit på venten och spelat dota


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Basshunter.. Här blir man lite nostalgisk minsann.
Jag kommer ihåg tiden man satt i ventrilo, sökte pcw på mirc och trodde man var bäst på cs. Alla timmar man satt och spelade på gamers.nu och blev helt star-struck när folk som spawn och forest spelade på samma server.

Svävade iväg lite visst.. Har aldrig spelat dota

Medlem

Vi hade en Teamspeak där hela bygdens gamers alltid satt o hängde på kvällar och helger, var så jävla nice!
När som helst på dygnet och veckan kunde man logga in och finna åtminstone några polare som satt och nötte något av alla spel som var aktuella

Nostalgi i vansinne.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Aldrig gillat Basshunter, riktig skitmusik. Men ändå är det nostalgiskt av någon anledning.

Medlem

Kunde inte låta bli att låta bli att dra på smilbandet. Nostalgi!

Gnällkuk
Skrivet av Fr0gg0.:

Aldrig gillat Basshunter, riktig skitmusik. Men ändå är det nostalgiskt av någon anledning.

Håller med! Motvillig klassiker


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nostalgi! Finns en P3 dokumentär om basshunter (släppt 2020) för den som vill uppleva ännu mer nostalgi, rekommenderas!

Medlem

Gillar serien 👍👍

Medlem

Kollat på två avsnitt. Har inte spelet dota I några nämnvärda timmarna så har ingen koll på karaktärer eller lore från spelet. Men jag gillar det, säkert en del saker som går över huvudet på mig men det gör mig inget.


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Tycker serien är bra. Har sett fyra avsnitt än så länge. Får lite samma känsla som av Castlevania serien.


signatur

PSN: MrOakenborn

Skribent

Jag hatade den här låten med hela mitt hjärta, men kan ju inte neka till att den blivit en del av Sveriges spelhistoria.

DOTA var aldrig min typ av spel heller, provade några gånger, men tyckte aldrig det var speciellt roligt


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Mycket bra serier gillar alla nods and hints till olika saker från spelet.

Medlem

Wow! Snacka oväntat. Riktig klassiker.
Har aldrig ens lirat en sekund av DOTA, men låten har man kört mången gång för att reta polarna när det begav sig. 😂

1
Skriv svar