Vårrea på nördiga affischer i shoppen - 25 procents rabatt!

Robot
Vårrea på nördiga affischer i shoppen - 25 procents rabatt!

Pryd ditt hem med nördiga men sjukt snygga affischer - Se video på hur vi tog fram dem med proffsfotograf.

#affischer, #medljus, #shop


Medlem

haha man kan riktigt höra på din röst Calle hur du helst inte ville lämna tillbaka den där Commodore 64an


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SunShine:

haha man kan riktigt höra på din röst Calle hur du helst inte ville lämna tillbaka den där Commodore 64an

@musse1 börjar bli lite sur på mig...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@musse1 börjar bli lite sur på mig...

Riktigt förbannad börjar jag bli!😄 Nejdå, låna så länge du behöver. Ingen panik 👍

Medlem

Riktigt snygga!

Redaktör
Skrivet av musse1:

Riktigt förbannad börjar jag bli!😄 Nejdå, låna så länge du behöver. Ingen panik 👍

10 PRINT "LÄMNA TILLBAKA DEN, CALLE!"
20 GOTO 10


signatur
Medlem

Snygga bilder.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Trist med alltid enbart denna C64 som retromaskin hos er.

Visst såldes den mest, men ganska fantasilöst. Lite som att bara ha en affisch på Volvo 242 eller V70 i Sverige.

Finns ju så enormt mycket mer retrodatorer som hade mycket varit roligare att se!


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av martinot:

Trist med alltid enbart denna C64 som retromaskin hos er.

Visst såldes den mest, men ganska fantasilöst. Lite som att bara ha en affisch på Volvo 242 eller V70 i Sverige.

Finns ju så enormt mycket mer retrodatorer som hade mycket varit roligare att se!

Vi har lite annat liggandes också, men ville testa med denna först. Om affischer blir en succé kommer vi garanterat fylla på med fler.


signatur
1
Skriv svar