Geoff Keighley säger att Take Two inte kommer ha några spelannonseringar

Robot
Geoff Keighley säger att Take Two inte kommer ha några spelannonseringar
Medlem

Satans tråkig E3 än så länge. Känns som en parodi på en parodi av E3.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Satans tråkig E3 än så länge. Känns som en parodi på en parodi av E3.

Är det "mellanår" eller är det pga pandemin?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gäsp, vilket tråkigt E3 det är...

Frilansare
Skrivet av Jaxalot:

Satans tråkig E3 än så länge. Känns som en parodi på en parodi av E3.

Skrivet av Molotov:

Är det "mellanår" eller är det pga pandemin?

Både och. Året efter en konsolrelease brukar inte vara fullspäckat. Sedan bristen på spel, folk som jobbar hmma i ett år, osäkerhet inför framtiden.

Skrivet av Jozo:

Gäsp, vilket tråkigt E3 det är...

Nu håller vi tummarna för Xbox/MS och Bethesda ikväll! Det sista som överger människan är hoppet!

Skribent
Skrivet av Molotov:

Är det "mellanår" eller är det pga pandemin?

Jag tror pandemin står för mycket av problemen. Egentligen borde detta E3 var en barn burner då det finns nya fräscha konsoler på marknaden sedan ett halvår tillbaka (är det mer?). Men jag gissar förseningar i spelproduktionen på grund av pandemin kombinerat med annat gör att många håller på korten.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Inga spel = inget tittande.

Medlem

Blir väl en massa GTA online-tjat bara. Gäsp..

Medlem

Fast tekniskt sett är ju GTA VI redan utannonserat så de kan ju fortfarande visa/prata om det för den sakens skull För det han säger är ju egentligen att ingenting NYTT kommer utannonseras bara...

Skribent

Om GTA V: Current Gen ska släppas i November kan de ju visa upp en gameplay-trailer på det.

Men samtidigt är det ändå GTA V för tredje gången....


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Om GTA V: Current Gen ska släppas i November kan de ju visa upp en gameplay-trailer på det.

Men samtidigt är det ändå GTA V för tredje gången....

Ja, tredje gången gillt men ändå! Haha. De har ju sagt att det inte bara ska vara ett vanligt återsläpp utan innehålla massa nytt så vi lär få se/höra mer om det antar jag. Även om peppen på sexan är betydligt högre lol.

Medlem

De bluffar! Jag vägrar tro på något annat.

Medlem

Geoff Keighley i fredags var ju en ny nivå av cringe, wtf var det med alla förskräckliga band och låtar som skulle spelas?

1
Skriv svar