Dean Halls Icarus blir inte alls free 2 play

Robot
Dean Halls Icarus blir inte alls free 2 play
Medlem

Faktiskt riktigt taggad på detta, men kan bli förjävligt när man väl testar. Håller tummarna.

Förövrigt rätt sjukt att 2 expansioner ska vara dyrare än bas-spelet?

Medlem

Har lärt mig av Dayz att inte köpa innan det släpps, typ enda spelet också under hela sändningen som skrev "Pre-order on Steam" till skillnad från alla andra som sa "Wishlist on steam". Säger ju tillräckligt haha

Medlem

Så är det fullversionen som släpps i augusti och inte någon Early access? Tycker det har blivit lite luddigt med vad ett "släpp" innebär på senare år.

Medlem

"We also heard loud and clear from our community that they wanted to avoid the pitfalls of free-to-play. "

Snygg save där ;).

Medlem
Skrivet av Ismo:

Har lärt mig av Dayz att inte köpa innan det släpps, typ enda spelet också under hela sändningen som skrev "Pre-order on Steam" till skillnad från alla andra som sa "Wishlist on steam". Säger ju tillräckligt haha

True shit!

Medlem

Dean Hall är svartlistad i min bok. Efter DayZ kaoset har jag 0 förtroende för snubben..

Medlem
Skrivet av Jasselito:

Dean Hall är svartlistad i min bok. Efter DayZ kaoset har jag 0 förtroende för snubben..

Du stavade bohemia interactive fel.

Inaktiv

”Ett early access spel är aldrig färdigt, bara övergivet”

Geeks Gaming
Citat:

DLC-kapitel vid namn New Frontier och Dangerous Horizons

Hehe, snacka om kaxigt om det är medvetna nickningar till elite dangerous (utvecklaren är ”Frontier” och ”Horizons” är en dlc)

Edit:

Skrivet av Jasselito:

Dean Hall är svartlistad i min bok. Efter DayZ kaoset har jag 0 förtroende för snubben..

Har hört det många gånger. Dean lämnade Bohemia i slutet av 2014(?), allt som hände efter det (och en hel del av det som hände innan) var beslut som Bohemia tog själva.

1
Skriv svar