Co-op-blixt från klar himmel - GTFO är släppt
Tror bekantingen Calle Johansson-Sundelius jobbar hos denna hära utvecklaren numera. Fun fact.
Har f.ö. varit med på Early Access sen start och tycker det här liret är helt toppen... Dra ihop ett gäng och spela på natten inkurade. Det är läskigt och tajt och fränt och kul.
subterranean homesick alien
Tror bekantingen Calle Johansson-Sundelius jobbar hos denna hära utvecklaren numera. Fun fact.
Har f.ö. varit med på Early Access sen start och tycker det här liret är helt toppen... Dra ihop ett gäng och spela på natten inkurade. Det är läskigt och tajt och fränt och kul.
Stämmer bra att Calle är där nu!
Grattis till släppet @Carl Johansson-Sundelius
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Är det i stil med Killing Floor?
Är det i stil med Killing Floor?
Det motsatta...man undviker konfrontation om det går.
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Skitbra spel, men är än så länge ingen expert på det då det är grymt svårt (något jag gillar). Jag och polarna har klarat en del nivåer, men de senare nivåerna i varje rundown har man fått spö av.
Har inte kört det på ett tag nu och känner att det nog är läge att hoppa på detta igen för jag verkligen älskar atmosfären i spelet. Får bara hoppas att folk har överseende med att man har tappat lite och nog behöver påminnas om ett och annat konsolkommando
Vem är det?
Vem är det?
Mestadels skägg men det finns även en trevlig snubbe attached
Najs! Väntat länge på detta
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
In i tråden och sprid din skägg-kärlek @Carl Johansson-Sundelius
Grattis till våra Svenska hjärtan @10 Chambers Collectives (Ingen som heter så här, ja vet).
Som alltid när det är just Svenskt så blir det extra skoj. Grattis!!
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Haha, jajamen! Kul att du gillar det.
Tack, väldigt mäktigt att se det från andra sidan.
Detta måste vara för att de har sån jävla bra community-manager nu att de verkligen kunde fokusera på att få klart det.
Awww, shucks!
Skitbra spel, men är än så länge ingen expert på det då det är grymt svårt (något jag gillar). Jag och polarna har klarat en del nivåer, men de senare nivåerna i varje rundown har man fått spö av.
Har inte kört det på ett tag nu och känner att det nog är läge att hoppa på detta igen för jag verkligen älskar atmosfären i spelet. Får bara hoppas att folk har överseende med att man har tappat lite och nog behöver påminnas om ett och annat konsolkommando
Spelet är lite mer förklarande nu också, vad det gäller just konsolkommandon.
Vem är det?
... =(
Mestadels skägg men det finns även en trevlig snubbe attached
Måste träffa denna person någon gång.
Najs! Väntat länge på detta
Hojta vad du tycker sen!
In i tråden och sprid din skägg-kärlek @Carl Johansson-Sundelius
Grattis till våra Svenska hjärtan @10 Chambers Collectives (Ingen som heter så här, ja vet).
Som alltid när det är just Svenskt så blir det extra skoj. Grattis!!
Tack Cartman! Borde kanske regga ett "officiellt" konto.
Bara vänta tills det kommer till game pass då!
Haha, exakt.
Körde precis igenom första nivån av Rundown 6 med bots, det gick ju hyffsat bra.
Första gången fastnade dock en bot innanför en stege, så var tvungen att starta om.
De ska teleportera till dig om du är en bit ifrån och de fastnat. Annars kan du testa detta:
”Hit esc menu and change the permissions to locked or player, then back to allowing bots and the bot will despawn then respawn, getting them unstuck.”
Älskar botarna, nu slipper jag tjata på folk för att spela denna pärla
Haha!
Intressant med botsen, jag har precis som @DarkSvenn1002 lite svårt att få mina kamrater att koordinera en speltid så jag testade lite botkompisar.
Är tanken att man ska kunna ge dem order till en samtidig attack mot ett kluster med mobs, eller ska de bara vänta och ta hand om de som kommer springande sen ?
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
De ska teleportera till dig om du är en bit ifrån och de fastnat. Annars kan du testa detta:
”Hit esc menu and change the permissions to locked or player, then back to allowing bots and the bot will despawn then respawn, getting them unstuck.”
Haha!
Tack för tipset.
Blir det någon recension av GTFO här på FZ förresten eller är risken för jäv alltför stor? haha.
Spelade precis en vända med en polare, botarna fungerade faktiskt riktigt bra, bara ett tillfälle där en bot fastnade lite i ett knivigt läge. Kul att kunna spela spelet utan att behöva vara full manstyrka.
Intressant med botsen, jag har precis som @DarkSvenn1002 lite svårt att få mina kamrater att koordinera en speltid så jag testade lite botkompisar.
Är tanken att man ska kunna ge dem order till en samtidig attack mot ett kluster med mobs, eller ska de bara vänta och ta hand om de som kommer springande sen ?
Vi testade att göra synkroniserade attacker men det blev lite för effektivt. Med mänskliga spelare finns det alltid en risk att misslyckas men eftersom bottarna inte kan väcka fiender försvann mycket spänning.
De ska dock försöka smygdöda, så länge ingen vaknar. Då åker vapnen fram.
Vi testade att göra synkroniserade attacker men det blev lite för effektivt. Med mänskliga spelare finns det alltid en risk att misslyckas men eftersom bottarna inte kan väcka fiender försvann mycket spänning.
De ska dock försöka smygdöda, så länge ingen vaknar. Då åker vapnen fram.
Det funkar om man bara vill lattja lite, men om man får ihop ett fullt gäng kompisar är det ju oslagbart kul. Vi spelade igår och fick med oss en riktigt duktig amerikan, tyvärr hade han lite ont om tålamod med oss n00bs så han sprang mest före och dödade allt så det var lite som att sitta bakom och kolla på nån som spelar doom.
Älskar också att spelet inte berättar så mycket utan man får själv upptäcka och klura ut taktiker
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Köpte det idag tillsammans med en polare, som i sin tur har en annan vän som ska vara med. Det ska bli kul att testa
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest 3 + VR Air Bridge
Köpte det idag tillsammans med en polare, som i sin tur har en annan vän som ska vara med. Det ska bli kul att testa
Vad tyckte ni?
Vad tyckte ni?
Det är kul! Men galet svårt, och då polarna är småbarnsföräldrar är det sällan vi hinner ta oss igenom en hel bana än, men det vänder nog när vi väl lärt oss hur man spelar optimalt
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest 3 + VR Air Bridge