Lego Star Wars: The Skywalker Saga släpps 5 april

Robot
Lego Star Wars: The Skywalker Saga släpps 5 april
Medlem

Oj så svårt att välja Switch eller PS5-versionen.
Handhållet och lira lite var man vill är alltid skönt men gissar på att det är låg framerate och klart sämre detaljnivå på Switchen för detta lir. Så det lär väl bli PS5-versionen.

Medlem

Kommer bli så J kul att få spela dessa med grabben. Han har inte ens sett filmerna än, fyller 8 år.
Han kanske får mer intresse för filmerna när han har spelet det.

Blir till Switch. Så hans mamma får vara med

Medlem

Såg ju supermysigt ut!!! Nu önskar jag att mina barn var några år äldre bara. Men får väl spela själv så får dom komma på😍

Skribent

Gillar att de verkar ha gjort om en del, tänker på kameran och möjligen kontrollerna också?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Något att spela med systersonen kanske när han är på besök 10 bast.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Ambassadör
Xbox

Det här ska bli skojsefriskt! LEGO-spel är trevligt för både små och stora barn


signatur

Jump in.

Medlem

Har spelat några legospel med barnen men tyvärr blir dom brutalt svåra emellanåt, även om man kollar på tuben så kan det vara svårt att veta vad man ska göra. Kommer ihåg en grej när man skulle skjuta med nån laser kanon och den behövde träffa nåt exakt på pixel nivå för att det skulle funka. Så man tröttnar snabbt och spelar aldrig klart dessa spel. Det är samma men många Nintendo swich spel också, störigt när man ställer in svårighetsgraden på lättaste så ungarna ska kunna spela det och sedan måste man som förälder sitta o slita sitt gråa hår i timmar för att klara sig förbi nån löjligt über svår grej, en av anledningarna att vår switch ligger o dammar på hyllan tyvärr.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Tydligen väldigt mycket crunch under utveckling av detta spel som tog 5 år.

Läs mer här: https://www.polygon.com/features/22891555/lego-star-wars-the-...

Medlem

Ser ju riktigt polerat ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Mmhm.. får nog bli mitt första Lego spel detta


signatur

🖥 iMac M1
🎮 Xbox Series X | Sony XH90

fp
Medlem

5:e april?!? Då kan vi hoppas på att det är rea på det 4:e maj... eller så blir det försenat till 4:e maj....

Jag har bara testat ett eller två Lego spel på PC och de har inte varit någon upplevelse med tagentbord och mus

Medlem

Länge sedan jag spelade något lego-spel nu men det där ser riktigt bra ut. Kanske får bli ett köp, tror att grabben min fortfarande skulle tycka det var kul trots att fortnite och apex har tagit över det mesta av hans spelintresse


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Man förstår att det tagit lång tid att utveckla spelet. Jäklar vad mycket content de har tryckt in.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gillade Lego spelen för många år sedan men inte lirat något sen jag gick i grundskolan.

Detta är första Lego spelet som jag faktiskt känner sug efter på väldigt många år. Ser verkligen ut som de gjort framsteg.

1
Skriv svar