Bard-klassen är äntligen tillgänglig i Baldur's Gate 3:s early access

Robot
Bard-klassen är äntligen tillgänglig i Baldur's Gate 3:s early access
Medlem

Måste stå emot... Måste vänta på release. Håll ut!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ser fantastiskt ut! Längtar till spelsläpp.

Medlem

Lite synd med kombinationen horn och solglasögon; om man vill framstå som en djävulsfigur och med en lite desperat röst så känns ögonuttrycket viktigt.

Medlem

Dom sa också att dom är några månader från "feature complete", så dom börjar se slutet borta i horisonten.

så vart är alla drakar att ligga med ?


signatur

New life, New hope

Medlem

Baldurs gate 1 och 2 är 2 av mina favoritspel genom tiderna men med det tidiga demosläppet och hypandet av 3an så har jag tappat suget trots att jag inte spelat demot. Kan inte utvecklarna bara hålla käften tills spelen är klara för släpp? I dagsläget hinner en tröttna innan spelen kommer. Jag blir hellre överraskad när ett bra spel kommer än går och väntar i evigheter på dem.

Medlem
Skrivet av Kiske:

Baldurs gate 1 och 2 är 2 av mina favoritspel genom tiderna men med det tidiga demosläppet och hypandet av 3an så har jag tappat suget trots att jag inte spelat demot. Kan inte utvecklarna bara hålla käften tills spelen är klara för släpp? I dagsläget hinner en tröttna innan spelen kommer. Jag blir hellre överraskad när ett bra spel kommer än går och väntar i evigheter på dem.

Jag är glad att jag inte köpte early-access på BG3. Det röcker med att otåligt få vänta på Valheim. Dom lär väl bli guld samtidigt ungefär.

1
Skriv svar