Return to Monkey Island har releasedatum!
Säger inte nej till mer Monkey Island
Men cheesus vad jag inte tycker om stilen (hur alla ser ut)
Eller just ja, det kanske är toxic av mig att säga det
Varför skulle det vara toxic?

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.
Murray:
I'm a powerful demonic force! I'm the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I STRIDE through the gates of hell carrying your head on a pike!
Guybrush Threepwood:
Stride?
Murray:
All right then, roll! ROLL through the gates of hell. Must you take the fun out of everything?
Varför skulle det vara toxic?
Gilbert klarar inte av kritik och kallar allt toxic
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Solklart köp.
Förolämpningar och mordhot är inte kritik.
Solklart köp.
Sen när har han blivit mordhotad?
Sen när har han blivit mordhotad?
Mordhota någon över Monkey Island känns ju.. sansat och bra. Det var förstås EN jubelidiot som sa något i den stilen och sen ska det blåsas upp till att han behöver personskydd. Han gillade inte kritiken helt enkelt och svepte in sig i maximal offerkofta och då kan man "frukta för sitt liv" om någon tittar på en. Han har väl lärt sig av omvärlden hur det går till vid det här laget.
This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.
Solklart köp.
Skärpning. Det sa jag inte heller.
Majoriteten av sakerna som skrevs på hans blogg var kritik.
Var extremt svårt att hitta något hot
Även med time back machine.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Äntligen!
Trodde inte det skulle släppas redan i år, kommer liva upp hösten!
| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie| Amiga 500 |
Skärpning. Det sa jag inte heller.
Majoriteten av sakerna som skrevs på hans blogg var kritik.
Var extremt svårt att hitta något hot
Även med time back machine.
På hans personliga blogg uttrycktes att han förtjänar att dö för att han svikit fans osv för att grafiken är, i deras ögon, ful.
Man kan tycka vad man vill om utseendet av spelet. Bryr mig inte ett skit om det snacket för eller emot. Det som är viktigast för mig är och kommer alltid vara musiken i Monkey island. Och blir inte den bra så kommer iaf jag att lipa lite med underläppen. Måste jag tycka något om utseendet mm så är jag nog mer kritisk till Monkey island 4 isf. Men det här spelet kan fortfarande bli det sämsta om musiken suger så klart.
Hoppas på ett fysiskt släpp till Switch.
varför skulle du vilja ha fysiskt? har köpt några fysiska spel till Switchen men bara jobbigt med att byta kortet. med nya switchen är det fan omöjligt att få upp luckan utan naglar...
varför skulle du vilja ha fysiskt? har köpt några fysiska spel till Switchen men bara jobbigt med att byta kortet. med nya switchen är det fan omöjligt att få upp luckan utan naglar...
Gillar att ha Switch-spel fysiskt då jag kommer ha dem i min ägo längre än vad de kommer finnas digitalt att köpa. Och de är enkla att ta med på resor och grejer eftersom de är så små.
Din vänliga kvartersrecensent.
OJ idag det släpps ju, va kul. Köpte till switchen nu och fick fortfarande en förbeställning med hästrustningen haha. Jag som ska åka mycket tåg i veckan, kunde inte kommit mer lägligt.
Älskade dom andra spelen när dom kom, även om det kanske va lite väl långsökta lösningar emellanåt. Men en lite del av mig hoppas ändå att det inte ska ha förenklats allt för mycket. MI ska va lite förmycket på alla nivåer.
Undra vilken tid det släpps idag...