VR-skjutaren Bonelab är ute – spana in släpptrailern

Robot
VR-skjutaren Bonelab är ute – spana in släpptrailern

Uppföljaren till utmärkta Boneworks.

#Bonelab, #Stress-level-zero


Medlem

Coolt! Jag drog i laddsladden till questen nu 😅 det är fredag, mina vänner!

Medlem

Köptes direkt igår, har lite problem med höjden på min avatar, golvet är för högt upp, quest 2. Inte hunnit utföra en felsökning än så hoppet att lösa det är ännu högt.
Lyckades trots det testa en del å ser verkligen fram emot en rejäl djupdykning i helgen 😁

Medlem

Ja, det kommer förhoppningsvis en liten fix inom två veckor. Köper kanske bone works också o börjar där under tiden hehe

Medlem

Kan inte spela fören nästa vecka, nåja. Kanske hinner patchas tills dess, hört om lite problems.
*Oavsett så ser jag fram emot många timmar spenderandes i Bonelab, speciellt allt utöver själva kampanjen.
Gissar att spelet kommer vara samma vattendelare som Boneworks.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Kan inte spela fören nästa vecka, nåja. Kanske hinner patchas tills dess, hört om lite problems.
*Oavsett så ser jag fram emot många timmar spenderandes i Bonelab, speciellt allt utöver själva kampanjen.
Gissar att spelet kommer vara samma vattendelare som Boneworks.

Rullar på ok native på min Quest 2. Fysikmotorn tycker jag också är ok. Det enda minus jag kan ge Bonelab just nu är de instängda och kontorsgråa miljöerna samt fienderna utan vettiga texturer som låter som Chewbacca. Jag är lite oroad över det inbyggda modstödet då spelet är åldersklassat från 16 år. De moddar jag laddat ner för Blades & Socery har ju varit "18+" rätt många gånger då sådanna moddar är roliga (nu senast att man kan rycka ut hjärtat på sinna fiender). Så jag frågar mig vad för slags moddar som kommer tillåtas i Bonelab.

Medlem
Skrivet av anon_319967:

Rullar på ok native på min Quest 2. Fysikmotorn tycker jag också är ok. Det enda minus jag kan ge Bonelab just nu är de instängda och kontorsgråa miljöerna samt fienderna utan vettiga texturer som låter som Chewbacca. Jag är lite oroad över det inbyggda modstödet då spelet är åldersklassat från 16 år. De moddar jag laddat ner för Blades & Socery har ju varit "18+" rätt många gånger då sådanna moddar är roliga (nu senast att man kan rycka ut hjärtat på sinna fiender). Så jag frågar mig vad för slags moddar som kommer tillåtas i Bonelab.

Avatarer, game modes mm.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar