Need for Speed Unbound - systemkraven släppta, har rattstöd vid release

Robot
Need for Speed Unbound - systemkraven släppta, har rattstöd vid release
Geeks Gaming

Väldigt roligt att alla anser "bra" NFS spel är mellan -98 och 2006, väcker mycket hopp om nästa release, haha!

Medlem

Jag blir mest sur, de lägger ner Project Cars 4, men sån här dynga satsar de på!

Gnällkuk
Skrivet av TheMadPanda:

Väldigt roligt att alla anser "bra" NFS spel är mellan -98 och 2006, väcker mycket hopp om nästa release, haha!

så har vi gamla gubbar känt varje gång! "nu, nu är det ju dags! nu inser det ju att ug3 är det folket vill ha!"


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av xverminator:

Jag blir mest sur, de lägger ner Project Cars 4, men sån här dynga satsar de på!

Folk köper väl NFS (av gammal vana gissningsvis - kända varumärken brukar sälja) men inte Project Cars. Sen var ju PC3 inget att skriva hem om.


signatur
Gnällkuk

Sidenote, jag reagerade på det och fick gehör. Är det här första gången det finns rattstöd från start? Shift kanske hade det, men när det gäller arkad måste detta vara första gången?

Edit: Det fanns tidigare, men implentationen var basic. Från The Run: "PC: For PC we support all X input or Direct X compatible controllers, in other words, they’ll all work and will need to be configured in the game."

Hoppas det är lite bättre numer åtminstone.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Yay, i teorin kommer jag kunna lira det.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

No, I am sorry. Not this time!
I am too old for this shit!


signatur

autograph

Medlem

Jäklar vad många spel i serien det har kommit genom åren! Personliga favoriter är nog The Need for Speed, Need for Speed II och Hot Pursuit II var helt besatt när det begav sig! Gillade även Porsche Unleashed! Var länge sedan jag körde ett Need for Speed nu men ser väldigt mycket fram emot Unbound det ser verkligen grymt ut

Känner mig som en gammal gubbe nu när man intw köpt nfs sen ProStreet. Most wanted är ju såklart det bästa men måste ändå ge plus till Porsche U. Pilla på piltangenterna och bråka med storebror om vem som skulle få spela hade man gärna velat uppleva igen. Vi bråkar än idag men nu spelar man ju tillsammans med två kontroller

Medlem

Håller konceptet än? Tycker det såg mer arkadigt ut än nånsin på gameplayvideos. Kanske är jätteskoj, vem vet. Inväntar recensioner. Forza serien har liksom tagit arkadracing till så hög nivå, ribban är sky-hög på bilspel nuförtiden.

Medlem

Hade gärna sett en remake av Underground 2. Alltså identisk story och gameplay men upphottad grafik och fysik.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Ett bilspel med rattstöd... hallelulleja!!!!

Medlem

Jag skulle önska att de gör ett riktigt Burnout härnäst. Men det tror jag inte kommer hända. Helst ett som inte är open world och inte har några karaktärer i spelet. Men detta är ju i alla fall Criterion som har utvecklat och jag tycker från videos att det är ser ganska så likt ut burnout (men inte tillräckligt för min del).

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Folk köper väl NFS (av gammal vana gissningsvis - kända varumärken brukar sälja) men inte Project Cars. Sen var ju PC3 inget att skriva hem om.

Men inget NFS har ju ens varit i närheten av ett bra bilspel, PC2 var ju sjukt bra vs NFS och kommande 4:an såg ju riktigt lovande ut.

Men NFS riktar sig inte till simulator nördar. PC3 var typ som ett NFS, eller de försökte flirta med den typ av spelare och det gick åt pipan pga de tappade sim racer spelarna direkt med PC3. Dom tänkte helt fel.

1
Skriv svar