Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Årets första spelhelg är här. Låt oss inleda med stil!

#spelhelg


Medlem

Håller på med God of War (2018) just nu, Kan ev. bli lite mer Generation Zero med min partner.

Medlem

Ska antagligen jobba natt med snö så vem vet.

Medlem

Jobbar, men den tid jag hittar till att lägga på spel blir det Xenoblade Chronicles!

Medlem

Fallout new vegas, mass effect legendary edition.

Tänka sig att man aldrig spelat något av detta när det begav sig 😁

It's not a lake, it's an ocean

Efter ett långt jul- och nyårsuppehåll p.g.a. att vi tillbringat tiden med min mor återgår jag till mitt backloggspelande i morgon. Lär bli The Medium, men är också nyfiken på att testa Tinykin.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Här blir det lite mer av

Medlem

Som den självplågare jag är så är det Dwarf Fortress som gäller! Kanske, men bara kanske, så ska jag pröva en julklapp jag fick från en kompis... dvs: Sex With Hitler.


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

The Elder Scrolls Online. Jag spelade lite på en trial-karaktär typ 2015 men fastnade inte för det. Köpte det nu på rea och har fastnat helt! Älskar det!

Medlem

Det blir Mafia Definitive Edition. Kanske lite Alan Wake Remastered också

Medlem
  • Burnhouse Lane

  • Jedi: Fallen Order

  • Dishonored 2

Medlem

Blivit lite spel med 3åringen. Super Mario odyssey, lego batman, lego skywalker saga, bomberman R går alla varma.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Varit en lång arbetsvecka så jag ska nog slappna av med Way of the hunter, lite digital terapi

Medlem

High on Life ska spelas blandat med att bygga lite Warhammer, en sådan där Attack Bike som ser ut som en lite småful motorcykel med sidovagn. Ser väldigt komiskt ut med en stor gubbe i power armor sittandes i en liten sidovagn.

Ambassadör
Xbox

Det blir nog lite mer Battlefield 2042, sista helgen på nuvarande eventet och den här veckans mode har varit vansinnigt roligt. Totalt kaos.


signatur

Jump in.

Medlem

Warzone 2.0


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Assassins creed: origins. Är 16 timmar in och är faktiskt positivt överraskad av hur bra jag tycker att det är!

Medlem

Nötandet går vidare i AC:Valhalla, kändes väldigt segt ett tag men verkar som att det börjar lossna lite nu \o/


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Det blir till att inleda året med ett av historiens bästa spel genom tiderna...
The Legend of Zelda: A Link to the Past

Medlem

Wolfenstein 2 efter ha spelat om ettan.
Är inte bara nackdelar med att vara sjuk..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Befinner mig på semester i Saint Martin så blir ingen gaming för min del. Skönt med lite uppehåll från spelandet, ärligt talat.

Medlem

Nu ska vi se, vad händer i helgen...

2032 tim på Fallout 76 så här långt...Bethesda säger de ska komma med nytt innehåll 2023 efter Nuka World så det kanske blir några timmar till. Måste logga in och köra daily challenges så jag når 100 i mappen...

Eller kanske lite mer ESO i helgen så jag kommer över 3600 tim...nu är juleventet slut så kanske vila lite...eller kanske lite pvp?

Eller kanske lite mer The Ark så jag landar på över 3200 tim tot...nya Carcharodontosaurus breeding lär ta lite tid...har en lvl 247 på official som behöver lite löve...tur att det är Winterland event så man får lite bra drops när Santa Raptor drar förbi...

Eller kanske lite mer WC Dragonflight i helgen...var lite kul att komma tillbaka efter så många år och levla en Evoker till 70 och en Orc Hunter...det blev många tusen timmar mellan nov 2004 och fram till Legion 2016...synd bara att Evoker är så squishy...det är en kul class to play. Att köra Hunter Beastmaster melts mobs så Evoker behöver verkligen lite buff i jämförelse...men jag gillar verkligen Dragonflight...
Provade Shadowlands men det var inte min cup of tea

Eller varför inte kanske lite Flightsimulator i helgen för att kolla runt i världen på lite fler platser man vill upptäcka...

Eller så kanske man ska skippa datorn i helgen och brygga lite öl istället eller kolla amaryllislökarna som blommat över under julen. Det finns alltid något att trixa med...

Eller kanske leka lite med mina Korg Volcas i tron av att jag kan bli en kompositör...eller så ska jag bara glo på Netflix kanske...eller kanske bara softas på soffan och glo på trista You Tube Cllip över hur man blir bättre på spelen ovan...annars är Food History Channel bra med mat från förr...osmakligt ibland men intressant. Desseten från Titanic med persikor i chatreusegele inte bara såg äckligt ut...han som provade såg ut att få kväljningar av gelen så det kan inte varit en hit.

Ha en trevlig helg! Det finns alltid annat att göra men spela lite måste man så klart göra...

Medlem
Skrivet av Band1t:

Assassins creed: origins. Är 16 timmar in och är faktiskt positivt överraskad av hur bra jag tycker att det är!

Origins är ett riktigt bra spel, vad kul att du gillar det! Jag tycker om detaljrikedomen dom har i Egypten, fantastiska miljöer
och känsla av historia. När man spelade det kändes det lite som att vara i en tidsmaskin. Definitivt en av mina favorit rollspel

Medlem

Days gone sen blir det lite Snowrunner också.
Har en lite smått imponerande backlog att beta av

Medlem

Jag o frugan började äntligen spela It takes two. Vi kom en bra bit igår och ska fortsätta idag en stund. Får se om vi hinner klart det innan söndagen är över. Mysigt att sitta i soffan under filten med ett glas vin och spela på våra steam decks.

Medlem

Jag ska fortsätta med Cyberpunk 2077, därefter blir det antingen Dishonored eller Yakuza Like a Dragon.

Medlem
Vad jag spelar...

Dum?

Medlem

jag försöker köra klart Spiderman Miles Morales, och så lirar jag Rimworld i coop via multiplayer mod på steam workshop rekommenderat!


signatur

//monster

Medlem

Påbörjade Unravel igår, första intrycket är bra så lär fortsätta idag.

Medlem

Livet som småbarnsförälder så ska jag försöka få in några questar här & där i WoW: Dragonflight mellan blöjbyten och matningar.


signatur

🖥 iMac M1
🎮 Xbox Series X | Sony XH90

12
Skriv svar