16.00! Se nytt från Armored Core VI: Fires of Rubicon
Ok blir att lägga till på rea önskelistan. Kul att bygga en mech och testa alla vapen. De kolossala strukturerna är också maffigt. Rörelserna ser lite arkadiga ut dock. Önskar det var titanfall känsla
Titanfall är med arkadigt och kan få behålla sin känsla. Den passar bäst där den är.
AC har sin egna känsla och stil. Ser kanske arkadigt ut men att döma från det som har visats så kommer spelet vara likt föregångarna som är allt annat än förlåtande.
Idono. That's me!
Titanfall är med arkadigt och kan få behålla sin känsla. Den passar bäst där den är.
AC har sin egna känsla och stil. Ser kanske arkadigt ut men att döma från det som har visats så kommer spelet vara likt föregångarna som är allt annat än förlåtande.
Jo jag ska inte uttala mig innan och allt har sin plats. Bara den känslan jag fick
Ja gameplay ser trevligt ut och visst finns det element av lite Souls när man ser striderna mot bossarna. Jag tror nog det här blir årets överraskning, i den bemärkelse att det blir bättre än man trodde det skulle bli. GOTY-utmanare till och med?
Är inte överförtjust i uppdragsupplägget, påminner lite om Nioh där det också finns.
Hur som haver hoppas jag spelet klickar för mig.
The more I practice, the luckier I get.
Aldrig spelat något av de gamla men detta ser ganska meh ut... Då känns ju de gamla Mech Warriors bättre.
Jag var ett stort fan av de gamla MechWarrior på PC och visst skulle jag föredra lite tyngre och långsammare rörelser än vad jag ser här men det är så mycket annat som verkar helt rätt. Dessutom mycket mer rörelse vertikalt vilket är spännande.
Estetiken är grym, fokus på olika builds, mängder med vapen och ammunition, förmodat rätt hög svårighetsgrad - jag tror på detta!
Givet köp dag ett.