PS5 Pro-läge! 17.00 har Sony "teknisk uppvisning"
Ska bli spännande att se imorgon hur mycket av det jag rapporterat om i nästan ett år visar sig stämma!
Ville nästan göra en omröstning: "Vad ser du helst? PS5 Pro eller Knack 3?" Men jag lät bli.
Knack 3!! Alla dagar i veckan
Ska bli spännande att se imorgon hur mycket av det jag rapporterat om i nästan ett år visar sig stämma!
Fattar inte hur du orkar 🙈
Concord 30fps
Concord är 0fps numera.
00:00:02:42
Ville nästan göra en omröstning: "Vad ser du helst? PS5 Pro eller Knack 3?" Men jag lät bli.
Vi kanske får se båda.
Knack 3 är det enda spelet som verkligen kan visa upp kraften i den nya hårdvaran.
Fattar inte eget du orkar 🙈
Nörd utan mycket annat liv antar jag? Film och spel är allt för mig!
Har den inte RTX 5090 prestanda är det ju bara helt sämst.
8K i 120fps
299$
Helt rimliga förväntningar är alltid sunt!
Helt rimliga förväntningar är alltid sunt!
Alla mina förväntningar och information kommer direkt från din PS5 Pro tråd.
Läste lite mellan raderna
Zzzz
Tror nog du kommer sitta där och "hat titta" sen kommer du ängtligen få skriva hur meningslös och dålig den är...
Alla mina förväntningar och information kommer direkt från din PS5 Pro tråd.
Läste lite mellan raderna
Bara mellan raderna verkar det som Men kul att du följt!
Tror nog du kommer sitta där och "hat titta" sen kommer du ängtligen få skriva hur meningslös och dålig den är...
Ja är inte lätt vara en fan boy idag, dem får mindre och mindre uppmärksamhet, stackarna
Spela spel är kul ibland.
Jag ska vara ärlig, jag förstår och har inte förstått hela grejen med dom här mellan akterna till konsoler, är det verkligen maskinvaran som håller tillbaka dom just nu? Har det kommit nått OMG-awesome-sås teknologi som bara måste ha?
Path-tracing på konsol är otroligt långt bort så varför ens försöka?
Ohhh om Mark Cerny är där kan det bli hur bra som helst.
Fixed that for you.

00:00:02:42