Ond bråd spelhelg – vad spelar du?

Robot
Ond bråd spelhelg – vad spelar du?

Vi håller buset i schack och retron uppe i varv. Japp, för nu är det spelhelg.

#spelhelg

Medlem

Blir nog lite Doom Dark ages och NG+ på The First Berserk Khazan (årets spel btw )

Ambassadör
Xbox

Det blir Assassin's Creed: Odyssey för min del. De två stora DLC-erna Legacy of the First Blade och The Fate of Atlantis har väntat ett tag, men nu är det dags att wrappa upp den här sagan!

signatur

Jump in.

Medlem

Kan nog bli lite grayzone warfare och the forever winter i helgen kanske även prova road to Vostok demon lite.

Medlem

Super jorden är i fara så det blir extra mycket Helldivers 2 i helgen.

tsm
Medlem

Prince of Persia (2008) och Flight Simulator

Medlem

The Finals och Helldivers 2

Medlem
Medlem

DOOM The Dark Ages

Medlem

Fortsätter bråka med Mario Sunshine

Medlem

Golvad av Doom TDA

Medlem

Elden Ring. Har spöat Morgott och är nu i ett snö landskap och vet inte vad jag sysslar med, får ta och titta på Youtube, igen..
Tycker nog att detta är det tråkigaste FromSoftware hittils, hade t.o.m roligare med DS2. Jag har inte tid.
"Måste" dock lira ut det men kommer inte gå för platinum

Medlem

Fortsätter resan i underjorden i Metro: The Last Light Redux. Mycket atmosfäriskt och (o)trevligt emellanåt.

signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700

Medlem

Tails of Iron 2

Köpte precis Forza Horizon 5 till PS5 så det ska sladdas och kvaddas i helgen.

Medlem

Doom the dark ages och Oblivion remastered.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Denna helg spelar jag Crysis 2 Remastered blandat med Clair Obscur, The Precinct och DOOM: The Dark Ages.

Tror nog att jag ska återvända till The First Berserker: Khazan också då jag gärna vill försöka ta mig vidare i det.

Medlem

I morgon vevar jag äntligen igång skölden på Doom the Dark Ages. Kommer varva det med att expandera min bas i RuneScape.

Medlem

Har precis påbörjat Final Fantasy VII remake. Har aldrig spelat ett Final Fantasy förutom FFXIV förut så ska bli spännande.

Medlem

Kan bli AC shadows. Har kommit kanske 5timmar in. Men vet inte om jag har lust att lägga 70-80(?) timmar i ett till Assassins creed

Medlem

Zelda 2 nes och Metroid samus returns 3ds

Medlem

Kommer bli en helg med hoppande mellan olika spel.

Baldurs Gate 3 (PC), X4 (PC), Radiant Historia (3DS), Trails through Daybreak 2 (PS5) samt utforska det sista av världen i Clair Obscur (PS5)

Blir inget, förmodligen! Ja, förutom Polytopia på mobilen en smula. Ständigt detta Polytopia!

Medlem

The Last of Us part 1 (PC)

Medlem

Hogwarts legacy, fragpunk och lite it takes two med grabben.

Medlem

Jag är 45 timmar in i Kingdom come: Deliverance 2, och älskar varje minut. En stark GOTY-kandidat för mig.

Medlem

Dark Souls 3. Mitt första Fromsoft-spel. Trodde aldrig jag skulle gilla dom här spelen då jag hatar att dö i spel, men efter 12 timmar så är jag helt såld.

Medlem

Clair obscure varvat med Oblivion Remastered! 😊

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

Dark Souls 3. Mitt första Fromsoft-spel. Trodde aldrig jag skulle gilla dom här spelen då jag hatar att dö i spel, men efter 12 timmar så är jag helt såld.

Det var mitt första From-spel med. Vet inte hur många timmar jag spenderade på Gundyr men det var sjukt många. Men det är så sinnessjukt bra!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Jag är 45 timmar in i Kingdom come: Deliverance 2, och älskar varje minut. En stark GOTY-kandidat för mig.

Jag borde verkligen ta tag i det första spelet. Har legat alldeles för länge i backloggen.

signatur

Jump in.

12
Skriv svar