FZ High Score säsong 6 – ny säsong är igång!

Warhammer 40,000: Dawn of War släpps i en moderniserad Definitive Edition

Robot
Warhammer 40,000: Dawn of War släpps i en moderniserad Definitive Edition

Högre upplösningar, nya effekter och 64-bitarsplattform, till moddarnas glädje.

#Relic-entertainment, #Warhammer-40000-dawn-of-war, #nyhetstips

Medlem

OH YES!!!!

signatur

Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.

Geeks Gaming

My face is my shield!!!

signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB | GPU: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti 16GB Windforce OC SFF | PSU: Kolink Regulator 850W ATX 3.0 | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | MOBO: MSI X670E GAMING PLUS WIFI

Medlem

Kolla den här tråden, 126 sidor med kommentarer: "Give us proper Resolutions !" https://steamcommunity.com/app/4570/discussions/0/52272808691...

Medlem

Är detta med alla expansioner inkluderade?

Skribent
Skrivet av Piigge:

Är detta med alla expansioner inkluderade?

Yes, alla expansioner är med.

Medlem

Riktigt fint, hade verkligen hoppats på ännu mer kärlek. Men det här gjorde min morgon. Så mycket historia i detta spel.

Medlem

Kul spel, riktigt bra det får mer kärlek, men hade önskat de hade gjort DoW III.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Kul spel, riktigt bra det får mer kärlek, men hade önskat de hade gjort DoW III.

Det har dom redan gjort. Men är inte speciellt bra.

Medlem

Kul! Jag gillar när man gör gamla spel tillgängliga på ny hårdvara. Nu väntar jag bara på Battle for Middle Earth 1 & 2. Tyckte att det var mysiga spel.

signatur

PSN: Oakborn86

Medlem
Skrivet av Mirage:

I have a story for you

Om intresset är stort för detta kanske det tillåter en proper uppföljare än trean.

Medlem

Skulle DOW1 kunna få samma behandling som AOE2 har fått så skulle jag vara mer nöjd med det än DOW4.

signatur

Riktig data lagras i .pgdata, inte i hjärtat.

Medlem

DO YOU HEAR THE VOICES TOO??

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Kul! Jag gillar när man gör gamla spel tillgängliga på ny hårdvara. Nu väntar jag bara på Battle for Middle Earth 1 & 2. Tyckte att det var mysiga spel.

hint: om du går till Battle for Middle Earth subreddit:en så har communityn gjort sin egen launcher som laddar ner spelen för dig och gör så dom kan köras i bättre upplösning

signatur

DEI och Woke är en Dogwhistle för bigots och facister

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

hint: om du går till Battle for Middle Earth subreddit:en så har communityn gjort sin egen launcher som laddar ner spelen för dig och gör så dom kan köras i bättre upplösning

Jaså? Det ska jag nog kolla in då
Tack för tipset.

signatur

PSN: Oakborn86

Medlem
Skrivet av Samus:

I have a story for you

Om intresset är stort för detta kanske det tillåter en proper uppföljare än trean.

Skrivet av waeress:

Det har dom redan gjort. Men är inte speciellt bra.

Vilken trea pratar ni om? De släppte en hel del, men aldrig en del 3. De släppte något Moba-rts ingen gillade, men det kan väl knappast varit 3an?

signatur

I drank what?

Medlem

Precis vad jag väntat på, fortfarande min absoluta favorit i serien!

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Kollade upp det där med BFME men det var EA som hade rättighetena då och de har inte kvar de längre.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag inväntar också Battle for Middle earth. Framförallt tvåan. Minns hur man spelade detta på LAN och online via Hamachi.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Vilken trea pratar ni om? De släppte en hel del, men aldrig en del 3. De släppte något Moba-rts ingen gillade, men det kan väl knappast varit 3an?

Typ denna...
https://youtu.be/o55hxJwWi_k?si=gMkZ7GxthPFHDXTI

Medlem

/Woosh

signatur

I drank what?

1
Skriv svar