Warhammer 40,000: Dawn of War släpps i en moderniserad Definitive Edition
Högre upplösningar, nya effekter och 64-bitarsplattform, till moddarnas glädje.
#Relic-entertainment, #Warhammer-40000-dawn-of-war, #nyhetstips
My face is my shield!!!
CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB | GPU: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti 16GB Windforce OC SFF | PSU: Kolink Regulator 850W ATX 3.0 | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | MOBO: MSI X670E GAMING PLUS WIFI
Kolla den här tråden, 126 sidor med kommentarer: "Give us proper Resolutions !" https://steamcommunity.com/app/4570/discussions/0/52272808691...
Är detta med alla expansioner inkluderade?
Yes, alla expansioner är med.
Kul spel, riktigt bra det får mer kärlek, men hade önskat de hade gjort DoW III.
Det har dom redan gjort. Men är inte speciellt bra.
Kul spel, riktigt bra det får mer kärlek, men hade önskat de hade gjort DoW III.
I have a story for you
Om intresset är stort för detta kanske det tillåter en proper uppföljare än trean.
Kul! Jag gillar när man gör gamla spel tillgängliga på ny hårdvara. Nu väntar jag bara på Battle for Middle Earth 1 & 2. Tyckte att det var mysiga spel.
hint: om du går till Battle for Middle Earth subreddit:en så har communityn gjort sin egen launcher som laddar ner spelen för dig och gör så dom kan köras i bättre upplösning
DEI och Woke är en Dogwhistle för bigots och facister
hint: om du går till Battle for Middle Earth subreddit:en så har communityn gjort sin egen launcher som laddar ner spelen för dig och gör så dom kan köras i bättre upplösning
Jaså? Det ska jag nog kolla in då
Tack för tipset.
PSN: Oakborn86
I have a story for you
Om intresset är stort för detta kanske det tillåter en proper uppföljare än trean.
Det har dom redan gjort. Men är inte speciellt bra.
Vilken trea pratar ni om? De släppte en hel del, men aldrig en del 3. De släppte något Moba-rts ingen gillade, men det kan väl knappast varit 3an?
I drank what?
Kul! Jag gillar när man gör gamla spel tillgängliga på ny hårdvara. Nu väntar jag bara på Battle for Middle Earth 1 & 2. Tyckte att det var mysiga spel.
Kollade upp det där med BFME men det var EA som hade rättighetena då och de har inte kvar de längre.
Jag inväntar också Battle for Middle earth. Framförallt tvåan. Minns hur man spelade detta på LAN och online via Hamachi.
Vilken trea pratar ni om? De släppte en hel del, men aldrig en del 3. De släppte något Moba-rts ingen gillade, men det kan väl knappast varit 3an?
Typ denna...
https://youtu.be/o55hxJwWi_k?si=gMkZ7GxthPFHDXTI
/Woosh
I drank what?