FZ High Score – Elden Ring Nightreign-betyget låst!

Robot
FZ High Score – Elden Ring Nightreign-betyget låst!

80 av 100 till Fromsoftwares co-op-lir. Hur nära kom du?

#elden-ring-nightreign, #fz-high-score

Naaaej! Hade satt 80 hela tiden men ändrade i det sista eftersom jag alltid tycks vara för hård och ligga ett par snäpp under de slutgiltiga resultaten. Så min 80 blev 85, men det sket sig ju

Medlem

Oj vad noll koll på verkligen man har, jag satte 91 för antog alla soulsfans sväljer allt med hull o hår oavsett vad FromSoftware släpper ut:P

Medlem

Gissade på 88, så en bit ifrån!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Dödgrävaren

81 får man väl vara nöjd med då.

Redaktör
Ponny

83! Var inne på 81, men beslutade: Nej, jag ändrar inte! Men är ändå nöjd, gjorde en liten raketfärd från plats 46 till 28.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tippade 85. Skulle ha lyssnat mer på magkänslan, men det var From så jag gissade högre bara på grund av det.

Skribent

Oof, 86 för min del. Inget vidare, fast bättre än snittet iaf.

Medlem

Gissade 88, trodde alla älskade det!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

91. Helt ute och cyklade, men det börjar nästan bli tradition i denna tävlingen.

Medlem

Jag har fått 8 poäng för alla gissningar förutom en gissning som gav 1 poäng. På Elden Ring gissade jag dock på 87…

Medlem

Fortsätter min resa mot botten

Geeks Gaming

Gissade 83, ändrade från 79 😬

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Oj vad noll koll på verkligen man har, jag satte 91 för antog alla soulsfans sväljer allt med hull o hår oavsett vad FromSoftware släpper ut:P

Exakt så tänkte jag med, men nu har väl polletten trillat ner hos de flesta; - dessa soulsliknandespel är inte så jäkla kul längre...
Var sak har sin tid!

Medlem

Ajfan jag som låg rätt ok. Tog för givet att ett from-spel skulle landa på 90+

Nåväl

Medlem

SJUKT att Mario Kart är näst på tur… 😱

Medlem
1
Skriv svar