FZ High Score – Dags att tippa Dune: Awakening

Robot
FZ High Score – Dags att tippa Dune: Awakening
Releasehästryttare
Medlem

Efter 0 poäng senast och nu den här som är skitsvår så räknar jag med att falla lååååångt ner på listan.. men det viktigaste är ju att delta… sa ingen någonsin och menade det

Avstängd
Medlem

Jag tror på högt betyg, satsade på 81!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

60

signatur

| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem
Neo
Medlem

Visst Dune har lite hype just nu men, de sand kopia av Once Human annars så tror max 65-75. Blir förvånad om de får högre betyg.

Medlem

Gissade 78. Spelet ser lite lovande ut, men blandat track record gör det svårtippat.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skribent
Skrivet av jonis:

Gissade 78. Spelet ser lite lovande ut, men blandat track record gör det svårtippat.

Samma motivering, men jag satte 77!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Medlem

Allt kommer handla om Arc Raiders denna helg😉

Medlem
Skrivet av alias:

Rätt nära min gissning, ser helt ofärdigt ut. Kan nog bli ett rätt bra spel om ett år eller så, men goddamn vad det behöver poleras, av det jag sett.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Jiimpan:

Allt kommer handla om Arc Raiders denna helg😉

Nytt test?

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Medlem
Skrivet av Priapsi:

Rätt nära min gissning, ser helt ofärdigt ut. Kan nog bli ett rätt bra spel om ett år eller så, men goddamn vad det behöver poleras, av det jag sett.

Det har lite QOL bekymmer & nån bug här&där, men överlag har jag haft svårt att släppa spelet sen de släpptes.

Du är inte rätt person att dömma, då du inte har spelat det. Får "Streamer med 1.5h speltid men ska bedöma spelet"-vibbar av dig.

Grafiskt är spelet sjukt snyggt för hur pass "dålig" hårdvara som kan köra det. Maxat själv spelet & flyter på i 4k på ett 4080/9800x3d.

https://ibb.co/nqw865n6

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:

Det har lite QOL bekymmer & nån bug här&där, men överlag har jag haft svårt att släppa spelet sen de släpptes.

Du är inte rätt person att dömma, då du inte har spelat det. Får "Streamer med 1.5h speltid men ska bedöma spelet"-vibbar av dig.

Grafiskt är spelet sjukt snyggt för hur pass "dålig" hårdvara som kan köra det. Maxat själv spelet & flyter på i 4k på ett 4080/9800x3d.

https://ibb.co/nqw865n6

Kul att du gillar det! Hur är combat? Jag tycker att animationerna ser väldigt stela ut och de påminner mig om hur det var i The Secret World, ett spel jag har rätt många timmar i och som är från samma utvecklare. 😉
Jag hoppas såklart att jag har fel och att det är kanonbra, men jag har blivit besviken på Funcom tidigare.

signatur

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Kul att du gillar det! Hur är combat? Jag tycker att animationerna ser väldigt stela ut och de påminner mig om hur det var i The Secret World, ett spel jag har rätt många timmar i och som är från samma utvecklare. 😉
Jag hoppas såklart att jag har fel och att det är kanonbra, men jag har blivit besviken på Funcom tidigare.

Combat är inte assassins creed i Melee direkt. Dom har nailat hur sköld vs meleevapen fungerar, men behöver utveckla combatstilen litegrann. Inte för att låta corny, men folk gör sandslott av sandkorn gällande småsaker.

Medlem
Skrivet av Gurkburk92:

Combat är inte assassins creed i Melee direkt. Dom har nailat hur sköld vs meleevapen fungerar, men behöver utveckla combatstilen litegrann. Inte för att låta corny, men folk gör sandslott av sandkorn gällande småsaker.

Har lirat i knappt fyra timmar nu och måste erkänna att jag gillar det! Kanske var en gammal build som jag såg en preview ifrån, men det är inte alls lika stelt som första intrycket gav.

signatur

1
Skriv svar