FZ High Score säsong 6 – var med från start!

Indiana Jones-dlc:t The Order of Giants landar i september

Robot
Indiana Jones-dlc:t The Order of Giants landar i september
Medlem

Mycket stark pepp. Kul med Rom också, med tanke på att Vatikan-banan var den klart bästa i originalspelet.

Fragtjuv

Undrar ifall DLC:t kommer till Gamepass.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Backloggens befriare
Skrivet av Joe Swallows:

Undrar ifall DLC:t kommer till Gamepass.

Det brukar DLC normalt inte göra.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Ttevligt. Då väntar jag nog med att starta spelet.

Medlem

Jag gillar Indiana men tycker styrningen i spelet är alldeles för trög. Allt går så segt. Det är säkert en vanesak men jag tycker det är svårt att komma in i spelet.

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Det brukar DLC normalt inte göra.

Men man kan till vissa spel ( kanske alla? ) köpa dlc även om man bara har spelet via gamepass.

Medlem

Jag hade rätt kul ett tag i Indiana men tröttnade efter ett tag. Rom och Vatikanen tyckte jag var sämst i hela spelet så det vill jag verkligen inte ha mer av. 3/5 i betyg från mig.

Medlem

Kul! Hade mycket kul med Indy. Brukar tycka vissa spel är väl långa, men det här kändes nästan lite kort. Innebär ju att det var bra betyg! Sen kan jag hålla med föreg. talare att just Rom kanske var den svagaste. Men det innebär ju inte att DLC:n blir dålig för det. Men visst vill man kanske hellre vara ute i jungeln eller nån inkastad.

Backloggens befriare
Skrivet av Lilagröt:

Men man kan till vissa spel ( kanske alla? ) köpa dlc även om man bara har spelet via gamepass.

Självklart kan man köpa bara DLC.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Självklart kan man köpa bara DLC.

Är ju inte helt självklart, jag visste inte att det fungerade att köpa dlc till gamepass spel före jag testade till generation zero för några år sedan. Trodde jag skulle behöva ”köpa loss” spelet först

Medlem
Skrivet av Barsk66:

Kul! Hade mycket kul med Indy. Brukar tycka vissa spel är väl långa, men det här kändes nästan lite kort. Innebär ju att det var bra betyg! Sen kan jag hålla med föreg. talare att just Rom kanske var den svagaste. Men det innebär ju inte att DLC:n blir dålig för det. Men visst vill man kanske hellre vara ute i jungeln eller nån inkastad.

Riktigt kul! Och smaken är som baken! Jag tyckte dom Vatikanen och Egypten var dom två roligaste lokationerna i spelet. Där dom liksom fick till bäst känsla. Är dock på runda två nu och det kan ju hända att min mening ändrats Blir köp av DLC'n (mest för att jag vill se ett 'Indy 2' spel)

Medlem

fortfarande 900:-... suck

Medlem

Ingen recension än? Håller på att spela det själv just nu. Spontant känns det inte lika fritt som huvudspelet.

1
Skriv svar