Snabbkollen – Trådad eller trådlös mus?
Trådlöst såklart. Sjukt skönt att slippa meningslösa sladdar.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag kör tråd på allt jag kan.
Finns det trådade handkontroller för de senaste konsolerna?
Trådlöst. De är så bra nu för tiden att tråden oftast inte behöves. Med rätt mus slipper man ladda allt för ofta också.
Trådlöst har alltid varit sämre.
Tvivlar starkt att du som människa kommer märka någon skillnad om du köper en hyfsad trådlös mus
Alltid trådad, med undantag för min notebook, då det är mer praktiskt med trådlös på resande fot och man inte alltid vet när man kommer att behöva plocka ner datorn och röra på sig igen. Då sparar man tid med trådlöst.
Annars känner jag bara avsmak för trådlöst, ända sedan dongeln dog efter bara ett par användningar, på min Razer Viper V2 Pro.
Trådlöst. De är så bra nu för tiden att tråden oftast inte behöves. Med rätt mus slipper man ladda allt för ofta också.
Bara köpa en musmatta som laddar å så är den alltid good to go 😊
Nästa blir nog trådlös logitech G502
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Trådlöst har alltid varit sämre.
För x antal år sedan ja, men du vet teknik det utvecklas.
Spela spel är kul ibland.
Trådlöst, så länge musen inte är bluetooth så märker man ingen skillnad och den som påstår det tror jag inte på
Vad menar du med inte bluetooth?
Hur pass degraderar sig batterierna?
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Trådad. hatar att behöva byta batteri
Powerplay löser det.
Laddade inte en gång på tre år, sen började batteriet i min g502 bli taskigt och krävde stödladdning ibland.
Snabbt löst med att köpa en ny
Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.
Powerplay löser det.
Laddade inte en gång på tre år, sen började batteriet i min g502 bli taskigt och krävde stödladdning ibland.
Snabbt löst med att köpa en ny
Vad är powerplay? Har aldrig hört det förut