Till slut – Bloodlines 2 har releasedatum
Ska bli kul att läsa er recension när den väl är här!
Blev inte helt övertygad av radbrads gameplay om att jag själv kommer älska det, men ser ut att kunna bli en helt ok 6-7/10 spel! Men återstår att se såklart, svårt att döma helt på bara ca två timmars gameplay.
Ryzen 5 7600X | MSI Ventus 3X 5070 Ti | Kingston 32GB DDR5 6000Mhz | 1440p 180hz ASUS TUF Monitor
Fan, trodde detta hade släppts för längesen.
Vad tänker jag på för vampyr-spel?
Det har kommit andra äventyrsspel på World of Darkness. Så det kan ha varit några av dem du sett.
"Writer and Fighter"
Första spelet var lysande. Men det man kanske glömmer bort är att det släpptes ganska trasigt och i slutändan så fick communityn patcha spelet även efter End of Life. Så tvåan har definitivt potential att ha en bättre launch.
Det hann ju knappt ens börja patchas då utvecklaren slog igen ett par månader senare. Oerhört trasigt vid släpp var det, hur som helst!
Det hann ju knappt ens börja patchas då utvecklaren slog igen ett par månader senare. Oerhört trasigt vid släpp var det, hur som helst!
Yes. Jag kommer definitivt köpa tvåan. Det kan som sagt inte bli ett värre släpp
Vilken födelsedagspresent! Faktiskt ett spel som jag tänker köpa blind, utan att läsa recensioner eller annat. Det första Blood lines var (trots alla game breaking buggar) så fantastiskt att tvåan förtjänar en genomspelning som inte färgas av vad andra tycker
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Första spelet var lysande. Men det man kanske glömmer bort är att det släpptes ganska trasigt och i slutändan så fick communityn patcha spelet även efter End of Life. Så tvåan har definitivt potential att ha en bättre launch.
Det hann ju knappt ens börja patchas då utvecklaren slog igen ett par månader senare. Oerhört trasigt vid släpp var det, hur som helst!
Det märkliga här var ju att spelet också låg "färdigt" någon månade då det kördes på Soruce-motorn och inte fick släppas före Half-Life 2 (som blev försenat). Om något borde de haft tid att räta upp de största buggarna inför släppet. Jag sörjer dock utvecklarna då de var lite som Obsidian, gjorde bra spel som tyvärr oftast släppts för tidigt. Tänker på Arcanum tex.
"Writer and Fighter"
Det märkliga här var ju att spelet också låg "färdigt" någon månade då det kördes på Soruce-motorn och inte fick släppas före Half-Life 2 (som blev försenat). Om något borde de haft tid att räta upp de största buggarna inför släppet. Jag sörjer dock utvecklarna då de var lite som Obsidian, gjorde bra spel som tyvärr oftast släppts för tidigt. Tänker på Arcanum tex.
Var likadant med alla tre spel de gjorde. Buggiga som fan men också riktigt bra. En vacker dag hoppas jag få se en remake på Arcanum med alla skavanker bortpolerade (och rolig combat...). Dreglar lite bara jag tänker på det.
Var likadant med alla tre spel de gjorde. Buggiga som fan men också riktigt bra. En vacker dag hoppas jag få se en remake på Arcanum med alla skavanker bortpolerade (och rolig combat...). Dreglar lite bara jag tänker på det.
Ja jag håller det (nu svär jag i kyrkan) högre än Baldur's Gate. Sen gillade jag även Tempel of Elemental Evil, men även det var ju buggit. Undrar vem som äger Arcanum idag? En remake eller polerade HD-release hade varit så smaskens!
"Writer and Fighter"
Synd att de har Day 1 DLC med två klaner.
Får se hur pass mycket det påverkar spelet, är det primärt kosmetiskt och fluff så gör det inte så mycket.
Påverkar det stort hur man kan bygga karaktären i spelet så känns det fel.
Klaner är inte fluff. Det är discipliner, relationer, historia, etc, etc. Att låsa så stora klaner som Lasombra och Toreador bakom en betalvägg är oursäktbart.
I drank what?
Ja jag håller det (nu svär jag i kyrkan) högre än Baldur's Gate. Sen gillade jag även Tempel of Elemental Evil, men även det var ju buggit. Undrar vem som äger Arcanum idag? En remake eller polerade HD-release hade varit så smaskens!
Här svara Tim Cain på frågan: https://www.youtube.com/watch?v=kFERZ1TuKa4&t=73s