Till slut – Bloodlines 2 har releasedatum

Robot
Till slut – Bloodlines 2 har releasedatum

Vampyrmaskeranden drar igång i oktober.

#bloodlines-2, #vampire-the-masquerade

Medlem

Tråkigt att ni inte fick förhandsspela det.

Får hoppas på recension istället, om de nu inte har mage att inte skicka ut koder i förväg.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ska bli kul att läsa er recension när den väl är här!

Blev inte helt övertygad av radbrads gameplay om att jag själv kommer älska det, men ser ut att kunna bli en helt ok 6-7/10 spel! Men återstår att se såklart, svårt att döma helt på bara ca två timmars gameplay.

signatur

Ryzen 5 7600X | MSI Ventus 3X 5070 Ti | Kingston 32GB DDR5 6000Mhz | 1440p 180hz ASUS TUF Monitor

Medlem

Äntligen!
Men vad folk på tuben har sagt så är det inte katastrof, så jag är positiv till att detta kommer bli ett bra spel 🙂

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Tveksam, men blir gärna positivt överraskad.

Medlem

Synd bara på allt dag 1 dlc, men är väl standard när det gäller Paradox

Medlem

Inväntar resultat innan köp, men hoppas ja blir positivt överraskad.
Kan ju faktiskt bli ett trevligt 3/5-4/5 spel.

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem

Synd att de har Day 1 DLC med två klaner.
Får se hur pass mycket det påverkar spelet, är det primärt kosmetiskt och fluff så gör det inte så mycket.
Påverkar det stort hur man kan bygga karaktären i spelet så känns det fel.

Medlem

Jag tycker det ser riktigt jävla bra ut :D!
Någorlunda stel grafik osv, inte så levande.
Men detta lär med stor sannolikhet bli 4/5 i vart fall.
Trevlig combat.
Hoppas på lika bra RPG som första också.

Medlem

Fan, trodde detta hade släppts för längesen.
Vad tänker jag på för vampyr-spel?

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Medlem

första spelet är ju skit bra. men det har jag inget hopp för. The Chinese Room har inte gjort ett ända bra spel. det är väl kul om det blir bra men att det blir bra har jag inget hopp för

Skribent
Skrivet av HiRoller:

Fan, trodde detta hade släppts för längesen.
Vad tänker jag på för vampyr-spel?

Det har kommit andra äventyrsspel på World of Darkness. Så det kan ha varit några av dem du sett.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har väntat på detta bra jäkla länge nu så kommer bli köp direkt oavsett kvalitet ärligt talat. Lite av ett anti-klimax annars att helt avfärda det baserat på andras omdömen - men har inga förväntningar på att det kommer i närheten av det första

Medlem

Första spelet var lysande. Men det man kanske glömmer bort är att det släpptes ganska trasigt och i slutändan så fick communityn patcha spelet även efter End of Life. Så tvåan har definitivt potential att ha en bättre launch.

Medlem

Ser ut som skräp enligt mig (men hoppas spelet är kul) , önskar de släppte en redig remake av ettan istället ärligt talat.

1
Skriv svar