Snart på PS Plus: Psychonauts 2, Stardew Valley, Viewfinder

Robot
Snart på PS Plus: Psychonauts 2, Stardew Valley, Viewfinder
Medlem

Både Psychonauts 2 & Stardew Valley är ju riktiga kanonspel, så en bra månad. Med det sagt så är PS+ ett överprisat skämt numera. Inte haft PS+ på flera år.

signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Men jag har ju redan fått Stardew Valley via PS Plus. Nu känner jag mig smått bedragen.

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

Riktigt bra månad. Tre toppen AA-titlar skulle jag säga. Två A kanske är liite att ta i, men de förtjänar alla en genomspelning. Stardew Valley borde klassas som medicinskt godkänd terapi.

Medlem

Riktigt dålig månad. Tre botten AA-titlar. Vem vill spela Psyconauts 2 när man inte får ettan eller spelat ettan? Stardew Valley är tråkigt som fan och Viewfinder ser ut som ett walking simulator.

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Riktigt dålig månad. Tre botten AA-titlar. Vem vill spela Psyconauts 2 när man inte får ettan eller spelat ettan? Stardew Valley är tråkigt som fan och Viewfinder ser ut som ett walking simulator.

Är du alltid såhär positivt inställd till saker och ting gubben

Medlem

Spelade demot till Viewfinder för ett bra tag sen och fick mersmak men har inte blivit av å köpa det. Riktigt snyggt utformade pussel. Psychonauts 2 verkar kul mä.
Stardew Valley har man ju hört otroligt mycket gott om men inte min kopp te.

Bra månad indeed!

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Första Psychonauts är ofta på rea för typ 20kr, så om man vill spela det först så är det inte så svårt. Vore ju lite fattigt om man fick ett så billigt spel från Plus.

Medlem

Tycker till skillnad från många att Sony skickar ut en ganska bra blandning av spel. Många hade jag aldrig testat annars, t.ex Lies of P, Diablo och Balatro.
Denna månad verkar det vara 3/3 som känns som sådana spel. Jag kan inte köpa de spel jag vill ha så då blir det som en bra bonus.

Medlem

Yeeees! Stardew Valley har länge legat på min önskelista men aldrig blivit av. Hösten ser ljus ut! Riktigt bra månad med grymma spel.

1
Skriv svar