Snart på PS Plus: Psychonauts 2, Stardew Valley, Viewfinder
Både Psychonauts 2 & Stardew Valley är ju riktiga kanonspel, så en bra månad. Med det sagt så är PS+ ett överprisat skämt numera. Inte haft PS+ på flera år.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Riktigt dålig månad. Tre botten AA-titlar. Vem vill spela Psyconauts 2 när man inte får ettan eller spelat ettan? Stardew Valley är tråkigt som fan och Viewfinder ser ut som ett walking simulator.
Är du alltid såhär positivt inställd till saker och ting gubben
Riktigt dålig månad. Tre botten AA-titlar. Vem vill spela Psyconauts 2 när man inte får ettan eller spelat ettan? Stardew Valley är tråkigt som fan och Viewfinder ser ut som ett walking simulator.
Första Psychonauts är ofta på rea för typ 20kr, så om man vill spela det först så är det inte så svårt. Vore ju lite fattigt om man fick ett så billigt spel från Plus.
Tycker till skillnad från många att Sony skickar ut en ganska bra blandning av spel. Många hade jag aldrig testat annars, t.ex Lies of P, Diablo och Balatro.
Denna månad verkar det vara 3/3 som känns som sådana spel. Jag kan inte köpa de spel jag vill ha så då blir det som en bra bonus.