Hur mycket kan jag få för min dator?

Medlem
Hur mycket kan jag få för min dator?

Hej.

Ska försöka sälja min datorn, och jag har inte en aning vad jag ska sätta för pris. Så ni kanske kunde skriva vad ni tkr jag ska sätta för pris.

Info Om Datorn.::

Processor: Intel Pentium Dual Core 2.2 Ghz
Chassi: Antec Nine Hundred
RAM: 6GB
Grafikkort: Geforce 8800GTS
Moderkort: XFX Geforce 780i 3-Way SLI
Nätagg: Ace 620W
Hårddisk: Seagate 320GB
OS: Windows Vista 64-bit, SP 2.

Kylning m.m. .::

3st (120mm)
1 Top (200mm)
Saitek Eclipse II (Tangentbord)
Ace Mousepad (Mus)

Så hur mycket skulle jag kunna få för min datorn?

Tackar


signatur

2.8 Ghz | 3GB RAM | 160 GB HDD | Antec Twelve Hundred :) |

Medlem

4-5000kr om du säljer till rätt person. Det vill säga, lurar dom.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ca 4000kr skulle jag tro


signatur
Medlem

"Nätagg: Ace 620W"

Max 2000kr alltså.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

2000:- känns väl lite om man jämför vad man får nytt för samma pengar, bara chassiet kostar närmare tusenlappen.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

2000:- känns väl lite om man jämför vad man får nytt för samma pengar, bara chassiet kostar närmare tusenlappen.

Förutom problemet att Ace-agg ger alldeles för hög ripple och skadar komponenter?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av v1ctory:

2000:- känns väl lite om man jämför vad man får nytt för samma pengar, bara chassiet kostar närmare tusenlappen.

Förutom problemet att Ace-agg ger alldeles för hög ripple och skadar komponenter?

Gäller det vissa exemplar eller ACE nätagg generellt? Jag har aldrig ägt ett så jag vet inte, men många säger ju det så.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av v1ctory:

2000:- känns väl lite om man jämför vad man får nytt för samma pengar, bara chassiet kostar närmare tusenlappen.

Förutom problemet att Ace-agg ger alldeles för hög ripple och skadar komponenter?

Gäller det vissa exemplar eller ACE nätagg generellt? Jag har aldrig ägt ett så jag vet inte, men många säger ju det så.

Jag kan säga såhär: I min syster dator så har vi haft 2 Ace-nätagg. Båda har gått sönder inom 1 år. Det kallar jag skräp.
1 utav dom 2 gångerna så blev moderkortet också skadat. -.-


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Du får garanterat 5000 för den om du säljer till någon okunnig. Jag förstår dock inte valet av komponenter när man byggde burken..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av v1ctory:

2000:- känns väl lite om man jämför vad man får nytt för samma pengar, bara chassiet kostar närmare tusenlappen.

Förutom problemet att Ace-agg ger alldeles för hög ripple och skadar komponenter?

Gäller det vissa exemplar eller ACE nätagg generellt? Jag har aldrig ägt ett så jag vet inte, men många säger ju det så.

Det gäller alla Ace-agg, ren skit är vad det är.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar