Snart på PS Plus: Alan Wake 2, Cocoon och Goat Simulator 3

Robot
Snart på PS Plus: Alan Wake 2, Cocoon och Goat Simulator 3

Starka (Gete-starka?) månadsspel i oktober.

#alan-wake-2, #ps-plus, #the-last-of-us-part-2

Medlem

Är sugen på Alan Wake 2 så nu måste jag få tummen ur och spela första spelet som jag köpte för några år sen men aldrig har startat.

Medlem

Blev mycket glad att ryktet om Alan Wake 2 stämde, ska bli mycket spännande att ta sig an! Kanske borde skaffa första remastered och ta igen innan. Har inte spelat det sedan originalet släpptes på 360. Cocoon har jag varit nyfiken på också! Getsimulator är kul att leka lite i också. Kanske starkaste Ps+ månaden ever!

Medlem

För er som inte spelat Alan Wake 2 än har en väldigt fin upplevelse att vänta. Ligger i topp 5 of all time för mig 😃

Medlem

Rekommenderar Cocoon till alla som gillar pussel. En riktig pärla.

Medlem

Alan Wake 2 blir att spela igenom, precis ordnat vardagsrummet igen efter en vattenläcka. PS5 hade samlat damm något år innan Silksong, och nu när det är färdigspelat går man direkt på AW2. PS5at måste fundera på vad sjutton som händer haha.

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5

Medlem

Riktigt bra månad! Cocoon är fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Blev mycket glad att ryktet om Alan Wake 2 stämde, ska bli mycket spännande att ta sig an! Kanske borde skaffa första remastered och ta igen innan. Har inte spelat det sedan originalet släpptes på 360. Cocoon har jag varit nyfiken på också! Getsimulator är kul att leka lite i också. Kanske starkaste Ps+ månaden ever!

Bra plan! AW2 blir bättre av att ha första i färskt minne

Medlem

Kan verkligen rekommendera att spela Alan Wake 2 nu i oktober, höstruskig stämning och allmänt bra och jävligt speciellt spel, enjoy!

Medlem

Helvete vad glad man blir att se Tekken 3 se dagens ljus! Väntat allt för länge det ska dyka upp!

Medlem
Skrivet av JockeDahlback:

Bra plan! AW2 blir bättre av att ha första i färskt minne

Mjo jag tänker det. Får spela igenom det i helgen!

Medlem

Tre månader i rad där jag just köpt spelet innan... Jag vet inte vad jag ska göra med min nyfunna förmåga att påverka universum

Medlem
Skrivet av sarlucic:

Tre månader i rad där jag just köpt spelet innan... Jag vet inte vad jag ska göra med min nyfunna förmåga att påverka universum

Kanske vänta en månad extra med varje spelköp?

1
Skriv svar