Marathon visar livstecken – stängt spelartest i oktober
Har de redan hunnit ta bort allt stulet material och ersätt det med sådant de faktiskt har rätt att använda?
Det skulle inte förvåna mig om de gick ut och sa att de nu samarbetar med den personen där de i alla fall delvis hittade stilen och tog saker från. Men det spelar ju ingen roll längre.
Signade upp mig, den som lever får se!
Troligen överlever du det spelet...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Trots debaclet och hur spelet än må bli så tycker jag deras utannonseringstrailer var riktigt läcker ändå.
Blev så besviken när själva spelet var grått och dassigt jämfört med trailern. Den visuella stilen var helt borta.
Trots debaclet och hur spelet än må bli så tycker jag deras utannonseringstrailer var riktigt läcker ändå.
Det här är väl hela anledningen att gemene man har så lågt förtroende för AAA-studios. Att lägga pengar på en häftig teaser/trailer utan gameplay är en enkel sak men sedan kan det vara något helt annat när väl gameplay visas. Jag personligen har i princip slutat kolla på trailers/teasers som inte har gameplay, om de nu inte kommer i samband med en liveshow typ Gamescom då. Att kika upp något på Youtube utan gameplay tycker jag spelat ut sin roll lite för jag litar inte på det jag ser ändå.
Just nu tror jag Marathon blir en roligare upplevelse än skräpspelet D2.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Just nu tror jag Marathon blir en roligare upplevelse än skräpspelet D2.
Hahaha! Tror fan inte det.... Såg as B ut, enda som var läckert var deras trailers på spelet.
Destiny 2 är ett bra spel, men Bungie har ju skitit i det blåskåpet rejält med alla förändringar, buggar etc. Vilket är jävligt synd! Jag älskar känslan i vapnena jämfört med andra spel. Man får hoppas Sony tar över helt och fixar spelet. Eller om Bungie gör Destiny 3 som kanske kan rädda situationen. Big if på den!
Marathon kan de iallafall skrota och fokusera på Destiny istället...