Spelhelgen OCH Battlefield 6 är här

Robot

Med andra ord: spelhelgen är spikad för väldigt många.

#spelhelg

Medlem

BATTLEFIELD ALL THE WAY BABY!!!!!

Medlem

Ska börja med att prova demot på Heroes of Might and Magic: Olden Era.

Sen blir det Borderlands 4 och Genshin Impact.

Medlem

Blabberfield sex!

Medlem

Rising Storm 2: Vietnam, så klart!
Och kanske lite Kingdom Come 1, klarade aldrig allt DLC förut och är sugen på att göra det.

Medlem

Faller för hypen det blir bf6

Medlem

Vet inte vad Mike Stranéus talar om, 16+ och strålande sol i hela Göteborg. Blir ändå att sitta inne med Immortal Empires-kampanjen i Total Warhammer 3 för egen del.

Medlem

Little Nightmares 3

Medlem
Citat:

Jo, vi märker det. Av de sjutton senaste artiklarna på FZ så har nio (!) handlat om Battlefield 6.

Slaget: Team FZ

Skrev det i Fragzone-fredag tråden, men värt att upprepa!

Snart dags, ses på slagfältet!

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Jo, vi märker det. Av de sjutton senaste artiklarna på FZ så har nio (!) handlat om Battlefield 6.

Ja ett av årets största spelsläpp och utvecklat av svenska DICE

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Utvecklat av Battlefield Studios där Dice varit en liten stödstudio.

Medlem

BF6 såklart, har haft FPS abstinens i två år! 😅

....servers are currently at max capacity, såklart! 🥺

Medlem

BF6 hade varit kul, Synd att det inte går att spela bara :/

Medlem
Skrivet av kebbe:

Utvecklat av Battlefield Studios där Dice varit en liten stödstudio.

Huh? Dice är de som utvecklar MP-delen vilket är den största delen av ett BF-spel och de har ungefär dubbelt så många anställda än de andra studiorna tillsammans. Så att kalla dem en liten stödstudio är fel.

Medlem
Skrivet av Jiimpan:

BF6 hade varit kul, Synd att det inte går att spela bara :/

Låter inte speciellt förvånande.
Är därför man inte ens försöker spela vid release.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skribent
Skrivet av kebbe:

Vet inte vad Mike Stranéus talar om, 16+ och strålande sol i hela Göteborg. Blir ändå att sitta inne med Immortal Empires-kampanjen i Total Warhammer 3 för egen del.

Kan ha skrivit detta igår.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Största spelsläpp?

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Största spelsläpp?

Ett av årets?

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ni som kommit förbi kön, har ni lyckats starta kampanj?

Medlem
Skrivet av DaddyCoolSwe:

Ni som kommit förbi kön, har ni lyckats starta kampanj?

Går varken att spela kampanj eller multiplayer, de är tydligen medvetna om problemet och jobbar på det.

Medlem

Jag kom in direkt ett par minuter innan 17 på ps5 och har inte haft några problem alls. Har dock bara spelat multiplayer hittills

Medlem

Trails in the sky 1st chapter remake (PS5). Sista dungeon nu så lär rulla eftertexterna i helgen.

Sedan blir det nog antingen Atelier Resleriana (PS5), Final Fantasy Tactics (PS5), X4:Foundations (PC) , Rogue Trader (PC) eller Xenoblade X (Switch 2).

Får se vad jag känner för.

Medlem

Har ca 30% av storyn i Red Dead Redemption 2 kvar att spela i helgen. Första gången jag spelar igenom det faktiskt. Tyckte att det var alldeles för segt när det kom ut 2018, men gav det en ny chans nyligen. Jag ångrar verkligen inte det beslutet!

signatur

Jätteintressant information.

Ambassadör
Xbox

Det blir mestadels Battlefield 6 !

Men också lite mer The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition där jag jagar de sista achievementsen.

signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Kan ha skrivit detta igår.

det finns göteborgare här? trodde ni alla satt i Stockholm eller så. Vad kallar du falukorv på hamburgerbröd, en parisare eller en göteburgare? :P. Här blir det att testa en massa olika spel, fick min 5070 ti idag, överclockat den och testar en massa olika spel

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Denna helg blir det att spela Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition, Digimon Story: Time Stranger, JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R, Baldur's Gate III i co-op samt Super Smash Bros. Ultimate med det vanliga kompisgänget.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Mm, skönt att skiten släpps nu så vi kanske får läsa om något annat. Får hoppas att Geeks fått valuta från EA för allt som skrivs, Sweclockers har ju också nästan framstått som en spelsida på senare tid med allt tjat om BF6.

Om det inte handlar om pengar så förstår jag inte varför det är sån hype runt en spelserie som i bästa fall varit medioker på senare år.

Med det sagt, kommer nog vilja testa det i framtiden med några polare, hade väldigt kul i BF3/4 när det begav sig.

Ikväll blir det hemmagjorda smaasshhh-burgare och brädspelande med familjen! Men har lagt vantarna på denna läckerbit, som jag tänkte sätta tänderna i när det väl hinns med:::

Vilken JÄVLA box art, liksom! Påminner om de gamla SFC-boxarna. Om spelet bara är hälften så bra så blir det nog en lyckad helg denna helg med.

Skribent
Skrivet av Sebastian Lind:

Ikväll blir det hemmagjorda smaasshhh-burgare och brädspelande med familjen! Men har lagt vantarna på denna läckerbit, som jag tänkte sätta tänderna i när det väl hinns med:::

https://www.shop-justforgames.com/cdn/shop/files/MushihimeSam...

Vilken JÄVLA box art, liksom! Påminner om de gamla SFC-boxarna. Om spelet bara är hälften så bra så blir det nog en lyckad helg denna helg med.

Så bra spel.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

12
Skriv svar