Black Myth: Wukong får 93,5 GB tung PS5-patch! Tipset: avinstallera och ladda ner på nytt
Ah, jag minns min gamla hårddisk på 813MB. Det var tider det.
Haha. Verkligen. Jag minns också när jag fick ladda ner max 1500 mb på en månad.
Haha. Verkligen. Jag minns också när jag fick ladda ner max 1500 mb på en månad.
Om man snittar 30kbp/s så skulle det ta drygt 90 dagar att ladda ned patchen.
Men det skulle väl koppla ufrån halvvägs och sen hade man varit tvungen börja om från start.
Lät sjukt stort. Minns att jag hade en Amiga-hårddisk på 20MB (har jag för mig).
Quantum Bigfoot, 4,3 gig!
Det påminner mig om att jag borde spela spelet i vinter!
Har inte de gjort om en stor del av handlingen till det sämre eller har jag drömt det? Pga påtryckning i Kina?
Har inte de gjort om en stor del av handlingen till det sämre eller har jag drömt det? Pga påtryckning i Kina?
Var väl bara ändring så att man inte kunde döda nån gammal legend.
Men antar att du tycker det är bättre när EU regimen påtvingar oss sitt WOKE koncept istället.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Lät sjukt stort. Minns att jag hade en Amiga-hårddisk på 20MB (har jag för mig).
När jag utökade RAM minnet på Amiga 500 från 512 KB till 1 MB (1024 KB) - det var tider det! 🙂👌
Var väl bara ändring så att man inte kunde döda nån gammal legend.
Men antar att du tycker det är bättre när EU regimen påtvingar oss sitt WOKE koncept istället.
Det var bara en fråga. Ingen åsikt. Chilla för i helvete.