Robot
Keeper

Double Fines nya lyser upp som ett fyrbåk, men avtrycken borde blivit djupare.

#double-fine, #keeper, #xbox-game-studios

Medlem

Synd det inte blev mer än det såg ut att vara, där ser man hur lite man förstår utifrån bara någon kort trailer ...

Troll – skulle jag?!

Blir kvällens spel med andra ord. Tycker det är skönt med korta spel ibland som man kan köra igenom på en kväll.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Har börjat spela det och är en timme in i det och stortrivs hittills. Väldigt vackert spel.

Medlem

Också börjat, mysigt litet spel helt utan stress vilket jag tycker det finns för få av. Glad att se att det fortfarande finns plats för såna spel också!

Medlem

Jag tyckte det var skit, se #4687589

Gnällkuk

Oj, 3-4h? Förvisso inget fullprisspel men €30 för en så kort spelupplevelse med noll omspelbarhet känns som mer än dubbelt vad jag skulle vara villig att ge för det.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tur det finns såna här studios.
Tänk om utvecklare bara gjorde remakes. Då skulle jag inte ha fått spela Psychonauts.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oj, 3-4h? Förvisso inget fullprisspel men €30 för en så kort spelupplevelse med noll omspelbarhet känns som mer än dubbelt vad jag skulle vara villig att ge för det.

Snittar 5h enligt how long to beat. En halvtimme kortare än Battlefield 6.

Medlem

Tyckte de va årets tråkigaste spel! Snyggt? Ja absolut men NOLL roligt, bara drygt.

Medlem

Korta spel 4 life, det här blir det att sätta tänderna till i afton.

Skribent

Eftersom det är Double Fine och eftersom de är rätt bra på mysiga bagateller så ska jag absolut ge det en chans vid tillfälle. När jag nu kan tänkas hinna.

Medlem

Ser trevligt ut. Reaköp när det hamnar under 10€.

Medlem

Jag håller med om att spelet är vackert, men med urtråkigt gameplay.

Medlem

Hämtat hem till Game Pass.

signatur

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min SweClockers Profil

1
Skriv svar